ЛИЧНО ДО ЗАБЛУДЕНОТОВСЯКА НЕМСКА НЕ И ФРЕНСКАНЯМА КАК ЗАБЛУДЕНИЯ ДА РАЗБЕРЕ ЧЕ Е ЗАБЛУДЕН.БЕЗПОДОБЕН ФАРС И РЕКЛАМА СА НЕМСКИТЕ КАСКИБЯХАААА.СЕГА. SORYY
2000 кубика HDI 136 коня на ситроен Ц5 2009В момента на 365,000 (може би реални) км повечето на немските аутобани с високи оборотиМоторът не е икономичен нито много пъргав ,но мърка като нов и пали само докато види ключа
1.9 pd страшен двигател седем години карах такъв и само масло и вода. За съжаление ми го откраднаха пасата...
Само не разбрах защо сте сложили 5,9 литровия Додж в тая класация? Това си е стандартен двигарел за влекач в Европа, колко може да го амортизира едно купенце 2 тона? Естествено че ще мине 5 милиона километра, за тоя двигател това е като да *** на оборот
Всички нови автомобили са исключително жестоко в редни заради нагло престъпни радиоактивни скенери инсталирани вместо безвредни традиционни фарове..Скенерите се ползват от жестоки врагове на хората за нанасяне на трайни НЕЛЕЧИМИ Увреждания на БИсоферата,климата и земята ни..С тази цел наркомани на власт принудиха милиони водачи да облъчват денем с включени фарове вкл против против мъгла .Земята..Средно пет минути стигат за трайно увреждане на очите на водачите от насрещно заслепяване ..
Новите фолксвагени имат иснталирани радиоактивни скенери вместо фарове и увреждат жестоко земята и околната среда..ОБлъчени пешеходци от новите високо вредни скенери боледуват месеци..Заслепяват насрещно движещи се водачи ..Феновете на Фолксваген да предупредят ръководството да инсталирва само безвредни фарове..
Познавам хора , които заради работата си сменят масло и филтри 4-5 пъти в годината и на 3-тата година сменят колата , защото имат над 300 хил км , но е по магистралите и колата като нова.
Помпа дюза нямала недостатъците на комън рейл. Бля бля бля. Щом е така защо в съвременното автомобилостроене дизеловите двигатели са комън рейл а не помпа дюза. Защо не напишете Каква е поддръжката на помпа дюза и другите и недостатъци. Тази статия много прилича на платена. Иначе казано рекламна. Според нея Mercedes са много *** за дето правят двигателите си с комън рейл система а не използват помпа дюза. А Mercedes и дълговечност са едно и също нещо.
С грамотна поддръжка и употреба всяка кола би изкарала до 400 000 км без критични и сериозни ремонти.
само че конете на този мотор са 131, другият агрегат е същия но е с мощност 106 кс. и това е с PD, а преди това са същите агрегати с мощност 110, и 90 коня с електронна помпа, и изобщо този блок и глава се ползват още при старите транспортери но с леки промени и вдигане на мощноста
На мене ми се случи на 190-ката преди 3 години километража спря да показва колко километри съм минал, колата още върви.
От старите майстори( говоря преди 1989, когато колите западно производство се знаеха на пръсти) има една приказка: - Не си купувай Mercedes-Benz защото ще те надживее!. Бих добавил на днешно време това и за Toyota.
До 2Не е точно така.На тези коли им се скапва електрониката ел инсталацията(главно безброините букси) тоест окомплектовката.Както пише един колега по долу 500 000км не са проблем за самите двигатели.
Имам Шкодичка 1.9 чист дизел, 64 коня. Аз я оставям, тя не! Последно дърпах едно БМВ над 2 тона нагоре. На първа, вдигна температура, но го изтеглих.
Няма сила, която да може да ме убеди, че Додж или Форд стават за нещо. За каквото и да е. И за скраб не стават.
До Анонимен 81.9tdi най-малката мощност е 75к.с-до 2010г се е произвеждал и монтирал на VW Caddy.Следват 90к.с,101 ,110 ,116 ,131.Може и да пропускам някой,но толкова са ми познанията.
Когато километражът се чупи преди мотора: Вечните двигатели