27

ВАЛЕНТИН КОЛЧЕВ

преди 5 години

ЛИЧНО ДО ЗАБЛУДЕНОТОВСЯКА НЕМСКА НЕ И ФРЕНСКАНЯМА КАК ЗАБЛУДЕНИЯ ДА РАЗБЕРЕ ЧЕ Е ЗАБЛУДЕН.БЕЗПОДОБЕН ФАРС И РЕКЛАМА СА НЕМСКИТЕ КАСКИБЯХАААА.СЕГА. SORYY

26

Анонимен

преди 5 години

2000 кубика HDI 136 коня на ситроен Ц5 2009В момента на 365,000 (може би реални) км повечето на немските аутобани с високи оборотиМоторът не е икономичен нито много пъргав ,но мърка като нов и пали само докато види ключа

25

Анонимен

преди 5 години

До ПроВсяка немска кола, но не и френска

24

Анонимен

преди 5 години

1.9 pd страшен двигател седем години карах такъв и само масло и вода. За съжаление ми го откраднаха пасата...

23

Анонимен

преди 5 години

Само не разбрах защо сте сложили 5,9 литровия Додж в тая класация? Това си е стандартен двигарел за влекач в Европа, колко може да го амортизира едно купенце 2 тона? Естествено че ще мине 5 милиона километра, за тоя двигател това е като да *** на оборот

22

СПрете новите коли

преди 5 години

Всички нови автомобили са исключително жестоко в редни заради нагло престъпни радиоактивни скенери инсталирани вместо безвредни традиционни фарове..Скенерите се ползват от жестоки врагове на хората за нанасяне на трайни НЕЛЕЧИМИ Увреждания на БИсоферата,климата и земята ни..С тази цел наркомани на власт принудиха милиони водачи да облъчват денем с включени фарове вкл против против мъгла .Земята..Средно пет минути стигат за трайно увреждане на очите на водачите от насрещно заслепяване ..

21

Опасни фарове имат

преди 5 години

Новите фолксвагени имат иснталирани радиоактивни скенери вместо фарове и увреждат жестоко земята и околната среда..ОБлъчени пешеходци от новите високо вредни скенери боледуват месеци..Заслепяват насрещно движещи се водачи ..Феновете на Фолксваген да предупредят ръководството да инсталирва само безвредни фарове..

20

Анонимен

преди 5 години

Познавам хора , които заради работата си сменят масло и филтри 4-5 пъти в годината и на 3-тата година сменят колата , защото имат над 300 хил км , но е по магистралите и колата като нова.

19

Справедлив

преди 5 години

Помпа дюза нямала недостатъците на комън рейл. Бля бля бля. Щом е така защо в съвременното автомобилостроене дизеловите двигатели са комън рейл а не помпа дюза. Защо не напишете Каква е поддръжката на помпа дюза и другите и недостатъци. Тази статия много прилича на платена. Иначе казано рекламна. Според нея Mercedes са много *** за дето правят двигателите си с комън рейл система а не използват помпа дюза. А Mercedes и дълговечност са едно и също нещо.

18

Про

преди 5 години

С грамотна поддръжка и употреба всяка кола би изкарала до 400 000 км без критични и сериозни ремонти.

17

няма значение

преди 5 години

само че конете на този мотор са 131, другият агрегат е същия но е с мощност 106 кс. и това е с PD, а преди това са същите агрегати с мощност 110, и 90 коня с електронна помпа, и изобщо този блок и глава се ползват още при старите транспортери но с леки промени и вдигане на мощноста

16

Анонимен

преди 5 години

Браво!

15

123

преди 5 години

На мене ми се случи на 190-ката преди 3 години километража спря да показва колко километри съм минал, колата още върви.

14

шофер

преди 5 години

1.9 тди помпа-дюза бе номер едно.

13

Пепо

преди 5 години

От старите майстори( говоря преди 1989, когато колите западно производство се знаеха на пръсти) има една приказка: - Не си купувай Mercedes-Benz защото ще те надживее!. Бих добавил на днешно време това и за Toyota.

12

шматка

преди 5 години

До 2Не е точно така.На тези коли им се скапва електрониката ел инсталацията(главно безброините букси) тоест окомплектовката.Както пише един колега по долу 500 000км не са проблем за самите двигатели.

11

Класикович

преди 5 години

Имам Шкодичка 1.9 чист дизел, 64 коня. Аз я оставям, тя не! Последно дърпах едно БМВ над 2 тона нагоре. На първа, вдигна температура, но го изтеглих.

10

Анонимен

преди 5 години

Няма сила, която да може да ме убеди, че Додж или Форд стават за нещо. За каквото и да е. И за скраб не стават.

9

Щирлиц

преди 5 години

До Анонимен 81.9tdi най-малката мощност е 75к.с-до 2010г се е произвеждал и монтирал на VW Caddy.Следват 90к.с,101 ,110 ,116 ,131.Може и да пропускам някой,но толкова са ми познанията.

8

Анонимен

преди 5 години

1.9 tdi не е ли 110 коня, 160 ми се струва много, то 2.0 тди е 140-150 коня...