Снимка: Hyundai
fallback

Най-големият автомобилен салон в света - в Женева, ще отвори врати за журналистите още на 6 март, а широката публика ще може да се наслади на всички премиери от 9 март. Автомобилните експерти назоваха петте най-очаквани коли на ток, които ще дебютират в коплекса "Палекспо".

На първо място те посочват електрическия кросоувър Hyundai Kona Electric, който ще бъде показан в две модификации с различни двигатели. Моделът е първият в историята на южнокорейския брад на ток и ще може да изминава 470 км с едно зареждане.

Новият Mercedes EQ C, който ще изминава 500 км без дозареждане, заема втора позиция в класацията. Очаква се автомобилът да бъде комплектован с два електрически двигателя, като засега други подробности за него не са известни. Показаният по-рано прототип позволява да си представим как ще изглежда електромобила на германсдката марка.

Един от най-очакваните "зелени" автомобили бе наречен и Jaguar I-Pace, чиято батерия ще се зарежда на 80 процента само за 45 мин.

Останалите модели вижте в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

4

Хм

преди 6 години

До ХмТа мисълта ми е,че засега батериите НЕ МОГАТ да дадат нужното за пълноценна експлоатация!Може би решението са хибридите-в града ЗАДЪЛЖИТЕЛНО на ток,а навън(където разходът на гориво и без това е малък) на бензин,газ,дизел и пр.

3

Хм

преди 6 години

Тия пробези от по 500км ми се виждат твърде съмнителни!Освен това,не казват и при каква скорост са постижими-80-100км/ч?Щото е пределно ясно,че ако ги опънеш по магистралата с 200км/ч,както правят нашенските бизнесмени,я минат 200км,я не.Проста сметка-кола от 2 тона се нуждае поне от 100kW мощност за да постигне 200км/ч.Ако батерията е 80kW/ч следва че колата ще върви по-малко от час с тая скорост или ще мине 150-160 км.Ако се кара пенсионерски нужната мощност пада до 20-30kW и сметката излиза.

2

тато

преди 6 години

Тези автомобили наистина само на пръв подлд са "зелени" , производството и утилизацията на батеириите е голямата мизерия , там е отровна химия не само метал , пламаси и стъкло. Цената е другия проблем и какво ще правим колите с негодна батерия , те са безполезно желязо. Така "зеленото" ни излиза през носа.

fallback