4

Хм

преди 6 години

До ХмТа мисълта ми е,че засега батериите НЕ МОГАТ да дадат нужното за пълноценна експлоатация!Може би решението са хибридите-в града ЗАДЪЛЖИТЕЛНО на ток,а навън(където разходът на гориво и без това е малък) на бензин,газ,дизел и пр.

3

Хм

преди 6 години

Тия пробези от по 500км ми се виждат твърде съмнителни!Освен това,не казват и при каква скорост са постижими-80-100км/ч?Щото е пределно ясно,че ако ги опънеш по магистралата с 200км/ч,както правят нашенските бизнесмени,я минат 200км,я не.Проста сметка-кола от 2 тона се нуждае поне от 100kW мощност за да постигне 200км/ч.Ако батерията е 80kW/ч следва че колата ще върви по-малко от час с тая скорост или ще мине 150-160 км.Ако се кара пенсионерски нужната мощност пада до 20-30kW и сметката излиза.

2

тато

преди 6 години

Тези автомобили наистина само на пръв подлд са "зелени" , производството и утилизацията на батеириите е голямата мизерия , там е отровна химия не само метал , пламаси и стъкло. Цената е другия проблем и какво ще правим колите с негодна батерия , те са безполезно желязо. Така "зеленото" ни излиза през носа.

1

До 1

преди 6 години

Така е. Не само, че не са "зелени", а замърсяват като цяло повече от колите с ДВГ. Тънкият момент е, че за богатите държави може и наистина да са "по-зелени", защото изнасят мръсната част в бедни държави като България.