Снимкa: УАЗ/Колеса

Скорошен репортаж показа, че руският УАЗ-452 е една от най-зле сглобените коли в света. Сега обаче инженерите от Уляновския автомобилен завод ще опитат да поправят това, пускайки модернизирана версия на легендарния всъдеход.

Модификацията ще бъде налична за пасажерската версия на модела, носеща обозначението 2206. Тя ще получи леко изменен външен вид, като основните подобрения ще бъдат под капака и в салона.

По отношение на екстериора, разликите са по-скоро незабележими, като се изчерпват с нова технология за светлините и по-добра защита от корозия.

В салона на обновения УАЗ обаче ще видим редица екстри - ергономични седалки, нови предпазни колани, 12-волтов изход в жабката, различен волан, ново арматурно табло, отделна отоплителна система за задните места и др. Сред опциите са включени модерно радио, аларма, централно заключване, бордови компютър с дисплей и седалки с подгряване, разкрива Алексей Володин, заместник-търговски директор на УАЗ, пред изданието Колеса.

Пътническият УАЗ ще демонстрира също така промени по шасито, които трябва да доставят по-добра возия. Оптимизации ще бъдат направени и по отношение на изолацията от шум и вибрациите.

За последното основна роля трябва да изиграе новият двигател за модела, който покрива нормите на Евро5. Подробности за неговите параметри липсват, но се очаква той да представлява подобрена версия на настоящия агрегат на УАЗ-2206 - 2,7-литров мотор със 112 к.с., куплиран с 5-степенна ръчна трансмисия.

Новата версия трябва да бъде завършена и показана по-късно тази година.

Още снимки на модерния УАЗ вижте в Automedia.bg

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase