На руснаците всичките коли са им за гората, за без път, за тухли, вар и цимент, за лов, за дърводобив..... Как пък не можаха да извадят поне една за асфалт?!? Ей така, да се возиш в нормална обстановка, комфортно, без да получиш бъбречна криза.
това нещо , като е првено за сибир , що няма нормално парно , поне един прозорец , който се затваря и нещо , което поне малко може да размрази предното стъкло?
Щяло да има и монтирани няколко болта-неръждавейка. За пътниците да има къде да си закачат каскетите!
"Hammer" ще имаш.. ама друг път..Кога сложиш тиган на главата и се набереш 10 пъти, тогава ще изживееш американската мечта
85 - според моя личен скромен опит , базиран на 3-годишен сблъсък с бордова УАЗ-ка , това няма оправяне . Иначе постоянно си е счупено и уж е проста кола , а в сервизите се чудятот къде да го почнат . А , и освен това е икономична
А телевизор Радуга няма ли да има? От ония 400 килограмовите, дето само четирима яки мъжаги могат да поместят :)
Сред опциите са включени модерно радио - стига бе! Наистина ли ще монтират най-новия модел ВЕФ-205 :))))
Новия модел ще има и луксозна версия. Предвижда се поставянето на черга върху пейката за шофьора :)))
Ееее, знаех че това писание ще е пълно с руски тро.лове. Абе който иска да купува Уаз-ка, за по-начетените "Hammer"
До анонимен:Диференциал е слаб на Уазка-та. Аз съм с 8 клас,а ТИ ?(Диференциала на Уазката е слаб )...Да не си теглил танк ?Аз съм теглил повреден ЗИЛ 130 работилница , а за терена да не ти говоря (пресечена местност). Само 5 700 кг.Направо сте смешни !Какви 100 или 500 кг.
Руската УАЗ-ка влиза в 21-ви векТова е цяло чудо от 19-ти век направо в 21. Само не ми е ясно защо двигателя е Гейро5 а не Азиато5.
Отворете мобилето, ако има уазка на повече от 50 000, те па на. И на 50 000 изглеждат като от филм на ужасите. И повтарям, няма граждански и военен вариант - има една единствена боклучлива версия.
До СпомениБеше на 9 години, с изминат пробег 340 000 км. без основен ремонт.-----------------Хахаха! Ти май не разчиташ добре километража. На 340 000 е била ***, когато я опрашил комския дървосекач.
Над 15 години съм карал това чудо на съветската техника и никъде не ме е оставила. Претоварвал съм я с над 100 кг. По татово време държавното не се жалеше. Товареше се докато клекне. Нямаше чупене. Мотора и ходовата част бяха железни. През блата съм минавал без да ги усети. В сегашно време опитах с един джип да направя същиат номер какъвто правех със съветската техника но горкият джип така затъна че после докарах фадрома да го изтегля. Абе руската машина си е железна от където и да я погледнеш.
Шоп ли си, *** ли си не знам...Но не си прав.Има две модификации - гражданска и военна.Главната разлика е в ходовата част. Военната е с гаранция за 4 пъти по-голям пробег, без ограничение по качеството на пътищата.Правителството на Етиопия през войната там, след като се напати от Тойота, поръча в Русия ходовата част на УАЗ-ките и смени ходовата част на всички Тойоти, които имаха. (хиляди)Не си спомням кой модел бяха и как точно им ашладисаха мостовете и колелата от УАЗ, но това е факт.
За около 6 месеца карах подобна УАЗ-ка. Беше на 9 години, с изминат пробег 340 000 км. без основен ремонт. Поскърцваше, подрънкваше, подрусваше, но вървеше безотказно. След това поех нова Латвия, но това е друга история
Вие добре ли сте, ше ме скъсате от смех. Граждански модел, военен модел! Това чудо на техниката има само един модел, руснаците немат акъл за две разновидности.
Руската УАЗ-ка влиза в 21-ви век