Или е някой датчик, или е някой сензор, или е някоя система, или пък е грешка на екипажа.Друго не може да е.
До Minuva42Акционерите? И какво, аз, защото на младини не ходих да пия, а пестих инвестирах, за да имам бъдеще, сега съм виновен? Бегай бе!
До ФактПроблема в случая не е в персонала или в компетентността на инженерите.Проблема е в алчността на акционерите.
От 20-30 години насам Америка окончателно се утвърди като юдейска държава, а евреите нищо не произвеждат. Само водят войни, мамят и отпускат заеми.
Че секунди след като включил автопилота, помощник пилотът му съобщил, че се снишават.И човека не може да си изключи автопилота - един бутон на който пише Автопилот ON OFF
До Анонимен 20Браво човече! Ти си открил проблема на този тип самолети! Само не разбирам, защо го споделяш тук, а не го съобщиш на производителя?
Винаги се възхищавам на българите, всеки разбира от всичко, от музиката на Кондьо, през ядрена физика до самолетостроене.
Boeing 737 MAX сериите имат вградена нова система за предотвратяване загуба на въздушна скорост наречена MCAS. Целта и е при излитане на самолета да коригира ъгъла на носа така че самолетът да не губи скорост при изкачване (следователно да го накланя надолу) проблемът идва оттам, че системата разчита само на един датчик, който ако не функционира правилно носът на самолета не спира да се накланя дори когато това не е нужно. Не знам как това не се е установило при стотиците тестове на самолета.
какви ли ще са прехвалените модернизирани F 16...май ще е по-добре да се откажем докато е време...а не като загине някой наш пилот заради калпавата им електроника...
Поредното доказателство, че американците са калпави инженери!Добре че привличат кадри от Европа та нещата да вървят.Летяха в космоса благодарение на нацистките инженери. Сега южноафриканец им съживява космическата програма.
Според така описната ситуация от пилотите датчика или така нареченият сензор за височина е действал в обратна посока. Вместо да набира височина което е трябвало да се случи грешната информация до компютъра на автопилота го е накарала вместо да вдига носа да го сваля. Защо не са ги приземили веднага всички самолети от тази серия и да им проверят дефектният сензор а са продължили да ги произвждат й експлоатират останалите самолети. Това си е умишлено убииство на невинни пътници.
Подобен случай имаше и при Airbus A320, но проблемът не беше в автопилота. A320 имат система за автоматична корекция, която игнорира определени решения на пилота и коригира курса въпреки действията му. За щастие инциденти имаше в самото начало. Има запис на тестово излитане на авиошоу в тубата, самолета се разби в гората, пилота твърди, че компютърът е правил каквото си поиска без да се съобразява с него. Имаше и няколко инцидента с истински граждански полети, за щастие без сериозни последици.
Предизвестена трагедия: Няколко пилота съобщават, че Boeing 737 е опасен