А защо няма инциденти с Еърбъс например? Защото не е американско производство. А нашите тикви вместо да поръчат боен самолет произведен в Европа, поръчаха F-16, на който тепърва ще му строят завода. Ама нейсе, нали Боко и Co, трябва да приберат комисионната и да близнат г*за на Тръмп.
Зъл компютър ислямист май е виновен? Машините вече превземат управлението и се поличава е-управление.
Не съм компетентен чак до такива голями подробности , но се доверявам на експерти с опит.Доколкото обясниха, пилоти, инженери поподдръжката, двигателите на самолена са нов модел, с променено окачване, което налага намесата на електроника, да неутрализира "кабриращия момент", тоест, повдигането на носа на самолета.Лошото е, че тая система работи даже когато е изключен автопилота, тоест, както каза инженер поддвъжката-пилота се бори с нея и не може да я пребори.И в сащ е имало проблеми, но са мълч
За катастрофата на Юберлинген - грешката е на руския пилот. Не изпълнява указанията на бордната система за избягване на друг трафик. Руски пилоти сринаха Ту-154 от 12 000 метра и се избиха. Руски пилоти дадоха на деца да управляват самолет с пътници и се избиха. Руски недоучили пилоти забиха самолета с носа надолу в пистата в Казан.
Руските пилоти ако бяха нормални, нямаше да са на едно от първите места по катастрофи. Като не им харесват Боинг и Ербъс, да слизат и да ходят пеша.
До Анонимен 38Накара ме да прочете за тази катастрофа, която бях забравил. И ще ти го кажа прямо - ти си абсолютен негодник, правиш от нещастието си капитал "колко знам, колко съм велик!". Катастрофата я имаше по Ntnl.Geo., впрочем една от малкото с руски самолети!Прочетох цялата статия за инцидента. Виновните са много - и грешните и закъснели команди но наетия швейцарски диспетчер, и автоматизираните системи на двата самолета, и появата на трети самолет, и Н.В.Съдбата. Но *** плюе руснака!
Така става, ката се пресоли манджата, в случая - прекалено претрупана електроника. Тук един *** пише, че българинът разбирал от всичко! От всичко може да не е, аз от Кондьо не разбирам, разбирам от Моцарт, знам и KV номерацията на много произведения.Доядя ме на сульото!Българинът чете, мъчи се да е в крак с нещата в модерния свят!Е, не всички успяват.Който се дразни от българи, да ходи да пишурка в чужди форуми!Тук няма място за радост и подигравки! Боинг ще загуби ужасно много пари и доверие
Руските пилоти съобщават също за този проблем, но казват и,че при самолета е сбъркана концепцеията. Той е проектиран да се кара без човек да се намесва в него. Дори при видима грешка на компютъра човек не може да направи нищо.
Статия с басни, без източник, без имена. Нали знаете какво е това - дезинформация (булшит).
Е, вчера четох статия в която се описваше какъв е проблема, даже имеше снимка на датчика за вертикално положение, който е виновен.Всички знаят какъв е проблема, но сега едни хубави комисии ще вземат по някоя пачка докато напишат официални доклади :)
Преди две седмици летях на такъв самолет Истамбул - София . След като започнахме да рулираме , обявиха че има технически проблем и ни върнаха на стоянката за около час . След това обявиха ,че трябва да чакаме още един час докато дойде нов екипаж .тогава се ядосах за двучасовото забавяне , а сега разбирам че съм бил късметлия /заедно с другите на борда/
Попринцип тази система MCAS може да се изключи по време на полет ако не работи правилно (не е толкова просто като да натиснеш бутонче обаче) само че пилотите на двата катастрофирали самолета не са знаели как. Проблемът е, че Max сериите са проектирани по стария модел на 737 за да могат пилотите законно да го управляват без да трябва да се преквалифицират, което спестява огромен разход на авиокомпаниите. Можете да си представите за какви пари става ако се налага всичкипилоти да се преквалифицират
Предизвестена трагедия: Няколко пилота съобщават, че Boeing 737 е опасен