Защо плащаме по-скъпи технически прегледи заради стикера, след като ще има значение чак догодина?
Аз искам да видя как биха направили подобна забрана във Варна, след като с новия път от Максуда до кв Левски (дето струваше 180-200млн), накъсаха движението с кръгови по три главни булеварда и в момента имаме почти софийски задръствания, създадени изкуствено? Освен това главният черноморски път Истанбул-Констанца-Одеса, минава през центъра на града, защото от 30г ЩЕ строим втори мост. Всъщност всички пътища минават през централната зона, даже от летището няма обходен път към Златните и района.
До Анонимен 71 : Има и евтини нови коли. Дачия, Шкода... под 15 к. Ама сигурно ти е унизително да караш нещо различно от ауди, мерцедес или БМВ, ако ще и да е 30 годишна ръжда?
Мда и *** магически ще реши да зареже 20-годишния премиум таралясник за икономична ел. кола, която струва 10 път колкото трошката му. Иначе нещата са много прости - като нямаш кола имаш поне 3 също толкова добри варианта. 1. Градски транспорт. 2. Такси. 3. Spark количките.
До Мръсен въздух -мъгла Ти си лишен от мозък, няма как да мислиш. Може ли да ни осветлиш, как ако живееш в центъра ще стигаш до колата си, ако е забранено да влиза там? Може би всеки ден ще пътуваш до Княжево, за да си ползваш колата за да ходиш на работа???
Тия там, с украинското знаме в СОС напълно са изперкали (пак)! В нормалните държави хората могат да си купят нови коли, защото възнагражденията на работещите са нормални. Освен това държавата дава бонус (примерно 6000 Евро) в Германия, ако човек си купи хибриден или електромобил. На всичкото отгоре имат широка мрежа от зарядни станции навсякъде. Защо не направят нещо в тази посока а си карат само както те си знаят - глоби и забрани???
Чудят се как да започнат така че да бъдат бити, пък като свикне стадото, няма да има спиране. Вече се случва в западните столици, щото овцете там спаха, когато започнаха забраните. Сега в Лондон плащат по 12 паунда са всеки ден в който използват колата си(важи и живущите там)
До Анонимен 66 : Никога не съм бил беден, тук не позна. Наследник съм на старата градска аристокрация. Баба ми е била в топ 10 на най-добре облечените жени в София преди войната. Обърка човека...
До Анонимен 61 : "Сляпото" прогледа като на когато на куцо, кьораво и сакато разрешиха да има автомобил. Сега разни субекти с диагоналки задръствват пътищата и се чудят как да ги разкарат. Малко по малко - сега забрана, после висок данък, после цени на горивото, застраховките - лека по лека се слага ценова бариера да се намалят барутниците. Въпрос на време.
"До Анонимен 61 : Не инженер драги. Архитект." - Оо извинявай, че те обидих. хахаха Не ме интересува особено много професията ти. Факт е, че се държиш високомерно т.е. или си новобогаташ т.е. преди си бил бедничък и сега го вадиш голям, или парите, с които разполагаш и стандарта, който имаш не са твое постижение. Естествено най-вероятно е, просто да се опитваш да се правиш на важен и богат, а реално да си примерно на 15 години и в момента да ти е скучно в час по информатика например... :)
До АнонименДа и е редно. В крайна сметка в центъра повечето сгради са стари, няма къде да се паркира и най естественото нещо е паркирането да стане скъпо, МНОГО СКЪПО. 200лв на година е смешна цифра, по-скоро трябва да е с една нула отгоре а синята и зелената зона на час да са по 5лв, работещи денонощно.
Сега Варна Бургас и Пловдив ще последват примера , може дори и Русе ,(който не е голям ,но въздуха е мръсен ,колкото в София) "светлият софийски пример"..
Без стари коли в центъра на София от 1 декември 2023 г.