Снимка: Istock

Когато работите от вкъщи заради извънредното положение, породено от пандемията от коронавирус, вероятно комуникацията ви с колегите е станала отчасти по-напрегната. Възможно е да сте претърпявали конфликт с колеги в чат или в конферентен разговор. Когато не сте очи в очи с хората, с които работите, е по-трудно да схванете тона им, както и те вашия. Възможно е също да възникне спор, неразбирателство или конфликт по различни причини и справянето с него може да се окаже предизвикателство от разстояние.

Как да се справите, ако имате конфликт с колега, докато работите дистанционно и нямате възможност да го решите очи в очи?

Открийте и назовете проблема

Запитайте се какъв е проблемът, дали сте разбрали добре сигналите, които ви изпраща колегата ви. Когато сте на разстояние и комуникирате чрез интернет е по-трудно да схванете какво ви казва колегата ви и как ви го казва.

Намалете контакта си с този човек

Ако сте усетили, че се надига напрежение между вас, ограничете разговорите и общуването с проблемния колега. Оставете нещата да се уталожат малко. Директната конфронтация трябва да е последното нещо, което да направите и то само ако е неизбежно. Все пак трябва да намерите начин да продължите да работите заедно.

Още по темата може да прочетете в Az-jenata.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase