Снимка: outnow.ch

Почти във всяка по-голяма фирма има няколко работливи и талантливи кадри, които обаче са напълно неуправляеми. Те създават големи разногласия и неприятности, които сравнени с тяхната стойност като специалисти, тежат повече на компанията.

За изпълнителните директори е много трудно да вземат решение да се разделят с такива хора. В края на краищата, талантите не растат по дърветата. Въпреки това най-правилният ход е да ги освободят и то веднага. Истината е, че няколко червиви ябълки реално могат да развалят ефективността на цялата организация. А в тези дни компаниите просто не могат да си позволят да поддържат неуправляеми кадри на ръководни позиции, защото колкото по-дълго чакат, за да ги отстранят, толкова повече щети те ще нанесат.

Ето и 7-те типа служители, от които трябва да се отървете по-бързо:

1. Служителите, които създават неприятности.

Има един тип хора, които са склонни да правят нарушения, които после се отразяват на всички във фирмата и на самите резултати на компанията. Тези служители създават повече проблеми, отколкото си струва, дори да създават паралелно с тях и доста постижения. Време е да ги „пуснете на свобода" да се развихрят на друго място.

2. Служителите, които дават свръхобещания (и не ги изпълняват).

Съществуват хора, които имат навика да правят грандиозни презентации, да дават големи обещани, които може би си мислят, че ще изпълнят (сигурно жадуват за това), но никога не им се получава. Те говорят празни приказки и вечно се надценяват. Не ви трябват служители с прекалено голямо его. Подобни хора често имат истински проблеми, заради които трябва да потърсят помощ при добър психиатър.

3. Служителите, които се държат лошо с клиентите ви.

Без значение дали имате малък, среден или голям бизнес, факт е, че клиентите се печелят трудно, а се губят много лесно. Единственото нещо в тази криза, което със сигурност не ви е нужно, е служител, който разгонва клиентите ви със своето арогантно и грубо поведение/отношение към тях.

4. Хората, които не си вършат работата.

Вие наемате и плащате заплата на служителите си, за да си вършат работата, нали? В началото вие трябва да им осигурите инструменти и обучение (ако се налага) за това как правилно да се справят със задълженията си. Тяхната задача след това е да работят. Ако те, или не могат, или не искат да го правят, тогава вероятно сте дали шанс на човек, който не е заслужавал. Освобождавайте се бързо от такива некадърни служители.

Останалото прочетете в Tialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase