Самолетът е открит напълно унищожен и изгорял. Снимка: БГНЕС
fallback

Пътнически самолет се разби близо до руския град Перм, убивайки всичките 88 души на борда, съобщи ВВС.

Машината -  Boeing-737, е собственост на Аерофлот-Север, регионален клон на руската компания Аерофлот, и е изпълнявала полет от Москва. В самолета е имало доста чужденци.

Самолетът загубил контакт с въздушната кула при кацането, а по-късно останките от машината били открити в околностите на Перм, който се намира близо до планинския масив Урал.

„На борда е имало 82-ма пътници, включително седем деца, и шестима души екипаж. Всички те са мъртви“, обявиха от Аерофлот.

„Самолетът се е подготвял за кацане, но загубил контакт на височина от 1100 метра. Останките му са открити близо до Перм, машината е била напълно унищожена и изгоряла“, допълниха от авиокомпанията.

Сред пътниците на борда е имало и граждани на Азарбейджан, Украйна, Франция, Швейцария, Латвия, САЩ, Германия, Турция и Италия.

Почти преди месец в Испания пътнически самолет се разби на мадридското летище Барахас, убивайки 153-ма души, сред които и една българка - Атоанета Кожухарова, майка на 15-годишния футболист Мартин Кожухаров от младежкия отбор на "Реал Мадрид".

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

76

Валири Смирнов

преди 15 години

В РУСИЯ САМОЛЕТНИТЕ КАТАСТРОФИ СА НЕЩО ОБИКНОВЕНО КАТО КАТАСТРОФИТЕ НА МОТОРНИ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА В БЪЛГАРИЯ. САМО,ЧЕ РУСИЯ НЕ ОБЯВЯВА КАТАСТРОФИТЕ ПО ВЪТРЕШНИТЕ ЛИНИИ, ЗА РАЗЛИКА ОТ БЪЛГАРИЯ КОЯТО ОБЯВЯВА ЕЖЕДНЕВНО КАТАСТРОФИТЕ НА МОТОРНИ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА. ТОВА Е ДЪРЖАВНА ПОЛИТИКА.В РУСИЯ НЕ СТАВАТ КАТАСТРОФИ, НИКОКВИ, ДОРИ ПРИРОДНИ!

75

преди 15 години

- За рубежом у летчика зарплата фиксированная... А зарплата наших летчиков зависит от месячного налета. За 60 часов платят по $25 в час. От 60 часов - по $50 в час, свыше 80 часов полета уже по $100 в час. Поэтому экипаж стремится налетать как можно больше. В любую погоду и с любой поломкой. Принять разумное решение в такой гонке невозможно.Опытные летчики считают, что и в вопросе об "отложенных неисправностях", и в других вопросах беда современной российской авиации в чрезмерной коммерциализации отношений. Есть вообще циничная точка зрения: чисто экономически авиакатастрофы даже выгодны авиакомпаниям. Выплаты за погибших ничтожно малы - 100 тыс. рублей за душу, а минимальные страховые компенсации за самолет $20 млн. То есть иногда перевозчик не только покрывает все убытки от потери лайнера, но и даже остается с прибылью.Чем старше самолет, тем больше времени и денег требуется на его обслуживание. Компании не хотят вкладываться в то, что не сегодня-завтра само развалится от старости. Иногда техникам приходится закрывать глаза и на серьезные неисправности.... В принципе, если четко выполнять предписание списка "отказов", то ничего ужасного на первый взгляд нет. Однако нужно помнить, что в России четко не выполняется никогда и ничего, а тем более инструкции. ---------- Толкова по въпроса за скапаните Боинги и правилната експлоатация в руски условия...

74

преди 15 години

Във всеки един момент във въздуха има над 1250 Боинга от модела 737. Това е най-масовият пътнически самолет на всички времена (или може би е на второ място след Дъглас ДЦ-3, който е произвеждан през и след Втората Световна по целия свят, включително и в СССР под името Ли-2) , основен "работен кон" на авиокомпаниите по света. Всеки, който разбира от авиация ще ви каже, че това е най-икономичният и ефективен самолет в класа си. Надежден, лек за управление, ненатоварващ екипажа. Кабината на Ту-154 в сравнение с тази на Б-737 е като КамАз спрямо Мерцедес. Там, където Боинга харчи 2,5 тона гориво на час, Туполев харчи 5 тона. При все това аварийността и на двата вследствие на технически неизправности е приблизително еднаква. Инцидентите и катастрофите се случват основно поради човешки грешки.

fallback