В РУСИЯ САМОЛЕТНИТЕ КАТАСТРОФИ СА НЕЩО ОБИКНОВЕНО КАТО КАТАСТРОФИТЕ НА МОТОРНИ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА В БЪЛГАРИЯ. САМО,ЧЕ РУСИЯ НЕ ОБЯВЯВА КАТАСТРОФИТЕ ПО ВЪТРЕШНИТЕ ЛИНИИ, ЗА РАЗЛИКА ОТ БЪЛГАРИЯ КОЯТО ОБЯВЯВА ЕЖЕДНЕВНО КАТАСТРОФИТЕ НА МОТОРНИ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА. ТОВА Е ДЪРЖАВНА ПОЛИТИКА.В РУСИЯ НЕ СТАВАТ КАТАСТРОФИ, НИКОКВИ, ДОРИ ПРИРОДНИ!
- За рубежом у летчика зарплата фиксированная... А зарплата наших летчиков зависит от месячного налета. За 60 часов платят по $25 в час. От 60 часов - по $50 в час, свыше 80 часов полета уже по $100 в час. Поэтому экипаж стремится налетать как можно больше. В любую погоду и с любой поломкой. Принять разумное решение в такой гонке невозможно.Опытные летчики считают, что и в вопросе об "отложенных неисправностях", и в других вопросах беда современной российской авиации в чрезмерной коммерциализации отношений. Есть вообще циничная точка зрения: чисто экономически авиакатастрофы даже выгодны авиакомпаниям. Выплаты за погибших ничтожно малы - 100 тыс. рублей за душу, а минимальные страховые компенсации за самолет $20 млн. То есть иногда перевозчик не только покрывает все убытки от потери лайнера, но и даже остается с прибылью.Чем старше самолет, тем больше времени и денег требуется на его обслуживание. Компании не хотят вкладываться в то, что не сегодня-завтра само развалится от старости. Иногда техникам приходится закрывать глаза и на серьезные неисправности.... В принципе, если четко выполнять предписание списка "отказов", то ничего ужасного на первый взгляд нет. Однако нужно помнить, что в России четко не выполняется никогда и ничего, а тем более инструкции. ---------- Толкова по въпроса за скапаните Боинги и правилната експлоатация в руски условия...
Във всеки един момент във въздуха има над 1250 Боинга от модела 737. Това е най-масовият пътнически самолет на всички времена (или може би е на второ място след Дъглас ДЦ-3, който е произвеждан през и след Втората Световна по целия свят, включително и в СССР под името Ли-2) , основен "работен кон" на авиокомпаниите по света. Всеки, който разбира от авиация ще ви каже, че това е най-икономичният и ефективен самолет в класа си. Надежден, лек за управление, ненатоварващ екипажа. Кабината на Ту-154 в сравнение с тази на Б-737 е като КамАз спрямо Мерцедес. Там, където Боинга харчи 2,5 тона гориво на час, Туполев харчи 5 тона. При все това аварийността и на двата вследствие на технически неизправности е приблизително еднаква. Инцидентите и катастрофите се случват основно поради човешки грешки.
Continuously manufactured by Boeing since 1967 with over 8,000 ordered and over 5,800 delivered as of 2008, there are over 1,250 B737s airborne at any given time. On average, a 737 departs or lands somewhere every five seconds(До ***- не триете постинги на руски. Би било разумно да не триете и на английски)
60, *** ти си много *** бе.Как няма паднали американски самолети от много десетилетия бе. Пусни си Нешънъл Джиографик канала, и ще видиш колко самолетни катастрофи стават там бе.
62 жал ми за теб,омразата изяжда самият човек от вътре.аз например никого не мразя,дори прекалено съм добра,но пак искам и предпочитам да съм такава жива и да умра с добро сърце.
аз се гордея че родих дъщеря си в България и че тя е БЪЛГАРКА.Нито подценявам хора,нито им мисля лошо,не обичам да плюят по който и да е било,без да се знае същественото.
Да не забравяме че американците снабдяваха с оръжие грузинците - тези които са планирали терористични атентати на територията на Русия!
Това си е чист атентат - самолета е горял във въздуха според очевидци, според някои дори е имало 2 взрива - единия преди да се разбие на земята...В самолета е пътувал руски генерал който се е прочул в миналото с боевете си срещу чеченците...А отделно от това от руската ФСБ (още преди месец) казват че разполагат с информация за подготвяни атентати на територията на Русия от грузинските служби...
Даа,каквото и да си говорим Русия изостава сериозно от Америка в техниката.Въобще в последните десетилетия православието е в пълен упадък.
СТРАНДЖАТА - нещо не разбрах - къде и до кое "хоро" не е допусната Русия? И защо твърдиш че не участвала в статистиките? - Това просто не е вярно и се чудя кой може да пише подобни лъжи?
Когато се прави статистика се отчитат всички фактори.По твояталогика 1981 год. България е първа космическа сила,защото има най-много космонавти на глава от населението.Или нещо от родаза момата и хорото - след като Русия не е допусната до хорото -съответно не участва и в статистиките...
"не мисли с глава" - в българския език, mind you, има така наречения чълен член, по който много лесно разконспирираме гнусната ви отвратителна и заразна руска същина. Целият свят ви мрази, бъдете проклети.
Колкото до констатацията, че все с Boeing 737 стават инциденти, тя е вярна, но може би се дължи на факта, че много голяма част от самолетите в момента ( почти всички самолети за малки и средни дистанции ) са от този модел. Което направо не е за вярване, защото прекия конкурент Airbus A - 319 е много по-комфортен за пътниците - който е пътувал и с двата може да потвърди: разликата е от Земята до небето ...Всъщност ако пътниците можеха да избирах, всиюки самолети щяха да са Airbus-и, но не те ги купват, нали ...
Хем сте неграмотни, хем много приказвате. Няма нито един - повтарям нито един - паднал Боинг на американска компания от много десетилетия назад. Защото там няма лабаво по отношение на техническата поддръжка и квалификацията на пилотите. Единствената по-голяма катастрофа с американска компания през последните години беше с едно сравнително малко самолетче от някакви вътрешни линии (около 50 пътника). При4ината беше че пилотът не познавал летището и тръгнал по друга писта и не му стигнало мястото да излети и беше се забил в нивите.А на руските авиокомпании по4ти всеки месец пада по някой самолет. Та както казва баба ми - на калпав (цензурирано) и боинга му пре4и.
Ако се вярва на написаното на сайта им, "България Еър" се насочва към "Airbus" и би трябвало да имат вече един самолет -30.06.2008"Bulgaria Air has the pleasure to announce that on 27th of June at the airport in Sofia landed Airbus A 319-112, it wiil be included in short date in the implementation of the summer time-table of Bulgaria Air. It is expected by the end of July the fleet to be increased with one more and by the end of the year with 2 more planes."
Като гледам статистиката на самолетните катастрофи с пътнически самолети през годините в wikipedia - "List of accidents and incidents involving commercial aircraft"(в която е вписана дори тази катастрофа), ми прави впечатление че Боинг 737 доста често се разбива, а като прочета с какви самолети разполага националния ни превозвач, направо изтръпвам -"България Ер разполага със самолети Боинг 737-300,737-400 и 737-500. "
СТРАНДЖАТА - Аерофлот сменя старите си Боинги със много бройки различни модели на европейската - "Airbus", а от Боингите пише че са поръчали 20-ина броя (това е малко даже като прочете човек колко самолета имат) от само един модел - Boeing 787
Нов самолетен ужас: 88 мъртви в Русия