Според предварителното разследване, публикувано на 6 януари, четири от болтовете, закрепващи панела на самолета Boeing 737 MAX 9 на Alaska Airlines, който се взриви по време на полет в началото на януари, са липсвали.
В първоначалния доклад на Националния съвет за безопасност на транспорта за инцидента се казва, че липсата на повреди или деформации около отворите "показва, че четирите болта, които предотвратяват движението на тапата (на вратата) нагоре, са липсвали, преди тапата да се придвижи нагоре от ограничителните подложки".
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
fallback
fallback
fallback
Коментари Напиши коментар
16
Анонимен
преди 3 месецаКогато назначаваш персонал заради DEI политиката, какво да очакваш. Разни хора, които са напълно некомпетентни, а са сложени по цвят и понеже са "жертви", оплескват пейзажа. Тепърва се започва.
15
Алекс
преди 3 месеца737 MAX е доста проблемен самолет.Добре е да се избягва.
14
Зиг
преди 3 месецаКачеството на всичко спада. И по-зле ще става. С вноса на евтина неквалифицирана "работна" ръка. Много и различни са аспектите на миграцията, която се наблюдава.