fallback

Фирмите ще бъдат задължени да предлагат безплатна поправка и извън законовия гаранционен срок. Това е позицията на Комисията по вътрешен пазар и защита на потребителите в Европейския парламент.

"Тази стъпка ще доведе до ползи за нас като потребители.

Oще по темата
Очаква се устройствата да станат по-устойчиви във времето, да има по-дълга гаранция и по-гъвкави начини за решaване на казусите, когато си закупим дефектна стока. Увеличава се обхватът на възможностите да искаме обезщетение. Правилата ще важат за почти всички продукти, предстоят преговори с отделните държави в ЕС за изчистване на текстовете", обясни Габриела Руменова от платформата "Ние потребителите" пред Bulgaria ON AIR.

"Ще трябва да осигуряват актуализации на всички умни устройва, за да можем да ги ползваме достатъчно дълго във времето и да работят изправно. От всички тези умни устройства може да изтекат лични данни, което да доведе до сериозни щети. Потребителите трябва да бъдат допълнително защитени чрез вменяване на отговорност на производителите. Обезщетенията ще стават през съда", заяви гостът в студиото.

Руменова обърна внимание, че и самите ние трябва да вземем мерки - да ограничим достъпа на децата и да изнесем от помещението всичко, което не искаме да попадне в обхвата на евентуално заснемане.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

11

Продукт 2ро качество

преди 6 месеца

До Анонимен 4.Ако стоките са по качествени, те ще карат повече. Тази директива е умана и цели да ни предпази от безотговорни търговци на чупливи евтините ***. В България те са 95%.Купи евтино - купи два пъти, са казали хората.

10

neitso

преди 6 месеца

Аз си купих т.нар. зъбен душ от Лидл, но се оказа, че изобщо не работи. Беше последния останал. Обадих се на посочения сервизен телефон и от там ми казаха директно да го върна в магазина, защото на уреда не правят ремонт, и да си взема парите, щом е бил последния. Нямах проблем с връщането. Та така Ицо, и това е пак в БГ.

9

Itso

преди 6 месеца

Значи да си кажа и аз - преди две години, като си бях отпуска в България си купих таблет леново от Технополис - Варна, те са пословични в продажбите на дефектни стоки но тогава не го знаех. Прибирам се в Холандия и след няма и месец батериата се прецака и взе да държи по-малко от 20 минути. Обадих се на Леново, изпратиха ми предплатен етикет да го изпратя на техния сервиз, след 3 дена ми казаха че не може да го оправят и ми пратиха чисто нов таблет, запечаан в ориг. опаковка. Та Беге и гаранци

fallback