11

Продукт 2ро качество

преди 6 месеца

До Анонимен 4.Ако стоките са по качествени, те ще карат повече. Тази директива е умана и цели да ни предпази от безотговорни търговци на чупливи евтините ***. В България те са 95%.Купи евтино - купи два пъти, са казали хората.

10

neitso

преди 6 месеца

Аз си купих т.нар. зъбен душ от Лидл, но се оказа, че изобщо не работи. Беше последния останал. Обадих се на посочения сервизен телефон и от там ми казаха директно да го върна в магазина, защото на уреда не правят ремонт, и да си взема парите, щом е бил последния. Нямах проблем с връщането. Та така Ицо, и това е пак в БГ.

9

Itso

преди 6 месеца

Значи да си кажа и аз - преди две години, като си бях отпуска в България си купих таблет леново от Технополис - Варна, те са пословични в продажбите на дефектни стоки но тогава не го знаех. Прибирам се в Холандия и след няма и месец батериата се прецака и взе да държи по-малко от 20 минути. Обадих се на Леново, изпратиха ми предплатен етикет да го изпратя на техния сервиз, след 3 дена ми казаха че не може да го оправят и ми пратиха чисто нов таблет, запечаан в ориг. опаковка. Та Беге и гаранци

8

Пипи

преди 6 месеца

Отивам във сервиза на Филипс в Софето с прахосмукачка в гаранция. Майстора го мързи та едвам гледа вика скъсана ти е торбичката и губиш, не приемам за ремонт. Викнах неволята, отворих я, камъче заседнало и затова свири. Махнах го работи без проблеми. Та такива са ни майсторите и гаранциите у нас.

7

Никога досега от

преди 6 месеца

времето на соца не съм бил обслужен в гаранционно! Всеки път ми обясняват нещо, само и само да не ме обслужат! В България думата гаранция трябва да се задраска от речника като вече не съществуваща!

6

Анонимен

преди 6 месеца

Един приятел си купи по-изгодно пералня от Германия и то на промоция с 5 години гаранция. Ползва я около година и имаше някакъв проблем. Звъня в официалния сервиз на марката в България и те директно му казаха, че няма как да му я ремонтират в гаранция. Стигна се до страшна разправия и комуникация с централата на марката. Накрая с триста зора му признаха само европейска гаранция от 2 години. Промоцията с 5-те години си била само за немския пазар и ако си я бил ползвал там щяла да важи.

5

Анонимен

преди 6 месеца

До 6 от 4 - понеже ти влезе с бутоните и аз така. Както ти казах, занимавам се с гаранционни ремонти на една конкретна марка бяла техника и имам някакъв опит. Понякога се случва разни такива като теб да представят уред с 5, 10, 15 години гаранция от Амазон, САЩ или където се сетиш. Отговорът в БГ неизменно е същия. Ако уредът не е купен у нас, няма сила, която да ме накара изобщо да го ремонтирам. Казваме на такива клиенти - обади се на Амазон да ти пратят сервиз.

4

Анонимен

преди 6 месеца

По-дълговечни уреди е равно на по-малко продажби т.е приходи за производителя. По-дълги гаранции също е по-големи разходи за производителя. По-малки приходи означава по-малко работни места и инвестиции в иновации. Накрая ще ползваме един модел по 15 години и ще го купуваме на двойни на сегашните цени. Но пък ще сме супер-дупер еко френдли.

3

Анонимен

преди 6 месеца

Това е направено с цел зелен тероризъм, да си полваш кафеманишанта, съдомиялната 10 години поне без смяна, да в момента ремонта е толкова скъп, особено на едни немски марки, че хората е по-добре да си вземат нова и това тряба да се промени!

2

Анонимен

преди 6 месеца

Това в пълна лудост и еврофашизъм. Резултатът ще е по-скъпи уреди и постоянни разправии и спорове. Занимавам се с гаранционни ремонти и смея да твърдя, че потребителите са предобре защитени у нас. Производителите се надцакват с гаранции и повечето са поне 5 години - това го няма никъде в Европа. Вече производителят има право само на два гаранционни ремонта, а не на три. А директивите за разни вечни гаранции само ще влошат нещата и ще оскъпят продуктите, защото разходите за сервиз са огромни.

1

Жеко

преди 6 месеца

Тези правила само ще намалят иновациите. Резултата ще е по-скапана и остаряла електроника на по-високи цени за EU за да може да покрие изискванията.