Снимка: архив, Булфото
fallback

Катастрофата край Своге повдигна много въпроси не само за това дали има или не варовик в асфалта на пътя-убиец. Шофьорите днес се питат не само дали пътищата, по които се движат, са безопасни или как се шофира по тях а и как се гледа на безопасността на пътя.
Oще по темата


Експерти в сферата на пътната безопасност и подръжката на автомобили и автобуси отговарят на въпроса фатално ли е това, че превозното средство, взело 17 жертви край Своге, не е минало технически преглед преди да потегли на път и само недопустимото вещество в асфалта ли е причина трагедията да се случи. В предаването "Директно" по  Bulgaria ON AIR коментира Ивайло Славков от СБА.

Безопасно ли е да се шофира в България и кои са опасните пътища у нас?

"Катастрофи са ставали и винаги ще стават. Въпросът е да са по-малко и да взимат по-малко жертви. Ако един път е направен както трябва, при определени ситуации ще помогне за спасяването на човешки живот. Изправен автомобил и изряден път са най-добрата комбинация. Компромис може да се допусне в състоянието на пътя, защото ако автомобилът не е в добро състояние, той може и вероятно ще създаде проблеми", заяви Ивайло Славков.

По думите му при създалата се обстановка по време на трагедията край Своге със сигурност 13-те км превишена скорост са оказали влияние върху фаталния развой на събитията.

"При дъжда пътят става доста по-хлъзгав, автомобилът е неустойчив и дори с малко превишение на скоростта, ще има проблеми при спирането.", каза още в предаването експертът.

Каква е подготовката на шофьорите на пътя и доколко у нас това е проблем, върху който трябва да се работи?

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

16

ПОлзват ДМК сателити

преди 5 години

Нова техника внедрена от орг престъпници за следене на собственици на банкови картиобезпечава сателитно обемно центриращо следене.За първи път подобна техника констатирахме при смяна на номерата и издаване на талони с терористични зомби съоръжения. Много автомобили наблизо падаха в реката водени от компютри следящи с точност до плюс минус 14 метра всеки автомобил с новата тежко терористична техника внедрена в талоните.. Загинаха водачи..

15

ЦАкат ги с камери

преди 5 години

Обсебени с холограми водачи може да видите навсякъде. Познават се по бясната неадекватна скорост . Особенно впечатляващи са обсебени след пси активирани с незаконни камери.КАрат по групи от няколко автомобила висока недопустима виеща скорост, на дистанция 2 до 5 метра плътно кола до кола.СНимането и обемното следене са ЗАБРАНЕНИ ОТ КОНСТИТУЦИЯТА чл.32 ,чл29 и чл 28.

14

Заслепяват ДЕНЕМ

преди 5 години

НА снимката виждате автомобили които ЗАСЛЕПЯВАТ с включени скенери бели високо вредни денем в ясно и слънчево време.Стотици хиляди автомобили заслепяват с нарочно инсталирани бели всиоко вредни режещи въздушния океан скенери ,следени от нагли престъпници през сателити/следят уврежданията и внедряват все по жестоко вредни радиоактивни скенери вместо доказано безвредни традиционни жълти фаровеВодачите заслепени с проникваща микро лептонна радиация са НЕАДЕКВАТНИ.

fallback