Снимка: БТА
fallback

Трябва отговорните да поемат отговорност за пътя край Ловеч, който взе 11 жертви, а не да чакат премиерът да решава проблемите, категоричен беше бившият директор на КАТ Алекси Стратиев.

В черен се превърна участъкът от ловешкия път край Микре, Сопот и Български извор. 11 души загинаха, а 28 бяха ранените при три катастрофи в участъка.

Oще по темата

"В Ловеч загиналите са се удвоили за 4 години - от 16 на 34. Хората, които отговарят за този пътен участък, наречен "Триъгълникът на смъртта", би трябвало да се досетят да предприемат мерки, а не премиерът да им решава проблемите", заяви в "България сутрин" Алекси Стратиев.

Бойко Борисов разпореди повече патрули и видеонаблюдение в района. Проблемите обаче са комплексни, посочи журналистът от breaking.bg Стефан Ташев, също гост в студиото на Bulgaria ON AIR.

"Вчера министърът на транспорта заяви, че участъкът е ремонтиран през 2015 г. Колкото и да го обновяват, той няма да стане по-широк с 4 ленти. Този район е като "гърло на бутилка", категоричен бе Ташев, като допълни, че от 1996 г. трафикът в отсечката се е увеличил многократно, но пътят не е "мръднал".

"Затова жертвите растат", твърди журналистът.

Алекси Стратиев предлага като решение на проблема техника, която сама да контролира движението в региона. Тя би могла да се случи много по-бързо, стига да има средства, тъй като Ловеч не разполага с достатъчно полицаи, които да следят движението в опасния участък, обясни той.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

61

anonimen

преди 6 години

защо ли се удвои питайте мамините от тия де ги пускат де си гледат техните интереси още по зле ще е и ги избират с приоритет докато не се гледа истинска работа повярвайте не по добра а по зле ще е

60

Див Петел

преди 6 години

То принципно всичко свързано с Микре е пагубно.

59

Анонимен

преди 6 години

На пътищата трябва да се гледа като на водопровод.Колена,редуктори ,цолаж ,всичко трябва да се изчисли и калибрира ,че да не се случват ситуации тръба 2 цола да поема налягане за 20 цола.Само да попитам кат ,какъв е ефекта на спирателния кран ?Говоря с метафора ,но нещата са много близки между движението на флуидите и пътния трафик,решенията и проблемите също.

fallback