защо ли се удвои питайте мамините от тия де ги пускат де си гледат техните интереси още по зле ще е и ги избират с приоритет докато не се гледа истинска работа повярвайте не по добра а по зле ще е
На пътищата трябва да се гледа като на водопровод.Колена,редуктори ,цолаж ,всичко трябва да се изчисли и калибрира ,че да не се случват ситуации тръба 2 цола да поема налягане за 20 цола.Само да попитам кат ,какъв е ефекта на спирателния кран ?Говоря с метафора ,но нещата са много близки между движението на флуидите и пътния трафик,решенията и проблемите също.
От магистралите наистина би имало ефект. От както направиха Тракия вече не слушаме за инциденти на петолъчката. Но няма как цялата републиканска пътна мрежа да ни е магистрала. Шофьора на въпросния микробус го познавам от 6 месеца и всеки ден съм пътувал с него. Мога да каже че беше изключителен човек и шофьор и от цялата фирма беше най-кадърния и свестния.МИР НА ПРАХА ИМ !!!
Слушах някакви недоразвити идеи на някакъв си полицейски шеф.Даже и трудът си не направих да ги чуя ,смисъл от говорене няма.Пътищата са каруци от 50те ,а по тях минава трафик на 2 континента.По големи жокери за пред ЕС от това ,не мога да ви дам.Отивате и им мрънкате ако трябва да спите там ,пред вратата с олющеното Фолио.Искаме магистрали,искаме магистрали,....
До Анонимен 53Има нЕ'кви общи медицински предписания за шофЙорлък и ако въпросният водач не ги е покривал и това е документирано, шефът му е за стригане. Но предполагам, че едва ли има конкретен текст открито забраняващ на хората с байпасове да шофират или да упражняват шофьорската професия. Щото като се замислиш и една сополивост и свързаното с нея кихане, кашляне и бухане може да са повече от достатъчни в определен момент зад волана...
Предпоставки за смърт по шосетата: В Северна България добре поддържаните пътища са малко?!Пътните знаци са монтирани от ерата на др.Живков, 50% от тях вече не са актуални, почти всеки кмет продължава незаконно да поставя табели, вместо да прави ремонти на шосетата в общината си!?!Грамотността, съзнанието и взаимоуважението на част от водачите на МПС...хич ги няма?!Да не говорим за толерантност...какво е това?? Не бързото, а НЕРАЗУМНОТО шофиране са основната причина за смъртта по пътищата ни :(
Каквото и да си анализираме и говорим ,докато не се направят магистрала Хемус,Черно Море ,Русе - Бяла ще продължаваме да губим животи,време и пари.ЕС не го знам и точно за какъв ..п, го имаме като толкова важни проекти не е готов да финансира.
Е какво "гърло на бутилка", като там си има знаци и в двете посоки, ограничение на скоростта 60 километра в час? Че и камери на КАТ има, и те се знаят, не е като да не се знаят, но въпреки това "гърло на бутилка"?!?Там има бензиностанция на Шел, много коли спират там.А кажете сега, със 60 километра в час ли са се движели превозните средства или с повече? Никой не може да ме убеди, че със 60 километра може да стане такава катастрофа там!
Истината е една. накараха ги да сложат зимни гуми, ама те на 12 градуса и много мокра настилка въобще не държат. Сега се чудят как да замажат случая с закононарушения от типа да водят водача до районното и т.н.
КАТ и 10 милиарда глоби да наложат, ако ще и 50 милиарда да се водят, че трябва да са постъпленията докато не започнат да си прибират глобите полза няма да има. По пътищата има стотици хиляди водачи с поне по 2 акта неплатени. Няма и да се платят, чака се да изтекат по давност. Да не говорим колко хора карат коли които са на името на баба, дядо и тн. и акта се пише служебно на тях и не се плаща. Просто трябва да се почне с конфискуване на колите. Просто, лесно, ефективно.
И с тази сметка КАТ става банкова институция и дава заем на държавата за да си изплати външния дълг. И подарява нови коли на хората с най много нарушения щото са платили най много. И всичко е розово.
Ето с 1 куршум 5 заека:-Кат глобяват на 100% нарушенията, от там страхотни постъпления в бюджета, от там сигурно 90% от хората с книжка остават без нея за около година, от там по-малко коли - по-чист въздух, и развитие на БДЖ и транспортния бранш. Обявяват зелена 2018 - година без автомобили и така :) а и сигурно ръст на потребителските кредити за да си платя хората глобите и всичко е ок. Научават си урока и вече никога не превишават скоростта
В България всеки ден се правят над 200 милиона нарушения. Ако КАТ си вършеха работата и налагаха глоба за всяко нарушение, и средният размер на глобата е 100 лева, то 200 милиона по 100 лева, прави 20 милиарда лева на ден. За годината това са 365 дни по 20 млрд., което прави 7 трилиона и 300 милиарда лева от глоби. Разбира се това няма да стане, нито КАТ ще заработи, нито нарушенията ще продължат цяла година, ако КАТ работи.
До Dies IraeНо и няма как да пътуваш с 300 км/ч, ако пътят не го предполага, но мераклии и опитващи ще има всеки ден... до победата. Нищо, че с мерака и карането си са предпоставка за произшествие. А ако е чуждо, к'во ги боли, нали те са си ОК.
До 40 (до Обективен)И ти си сред обхванатите от масовата заблуда, че големите глоби вършат работа. Умните хора по света отдавна са го казали: Ефективността от наказанията се измерва с тяхната неизбежност, като размера на наказаанията е несъществен. Ключовта дума е НЕИЗБЕЖНОСТ, но някои едно си знаят, едно си баят - в закона пишело 1000 лева глоба, значи за всяко такова нарушение КАТ налагал 1000 лева глоба. Че то тогава, постъпленията от глоби щяха да превишат няколко пъти бюджета на България.
Ти в ред ли си?! В България всеки ден се правят над 200 милиона нарушения по пътищата, а КАТ санкционира за 1 на 100 хиляди нарушения. Ти на това ли му викаш две глоби за един месец?! Научи се да прави разлика между това, което пише в закона и приложението на закона, особено за Закона за движение по пътищата в България!
Пътят край Микре – "гърло на бутилка" за жертви. А отговорните?