Снимка: Pixabay

При несъобразени изкопни дейности фирма скъса кабел  20 киловолта, собственост на ЧЕЗ Разпределение. Заради това  по обяд без ток останаха близо 2000  клиенти на дружеството от квартал "Младост 4", сред които има и важни стопански потребители.

Дежурните екипи на ЧЕЗ Разпределение възстановиха електрозахранването за 1 час и 4 минути, съобщиха от пресцентъра на компанията.

Още по темата
За нанесените материални щети ще бъде съставен констативен протокол.

Това е втори случай в рамките на един ден, в който в резултат на несъгласувани изкопни дейности, се нарушава ежедневието на столичани. По-рано в понеделник беше скъсан кабел на ЧЕЗ Разпределение, захранващ близо 6300 жители на кв. "Овча купел", а на 15 август при несъгласувани изкопни и ремонтни дейности на територията на сградата на ВиК-София беше прекъснат кабел средно напрежение, в резултат на което без електрозахранване останаха клиенти на компанията в софийските квартали "Дружба" и "Горубляне", както и в село Герман.
   
ЧЕЗ Разпределение призовава за спазване на изискванията на дружеството при извършване на подобни дейности с цел осигуряване на спокойствието на гражданите.

Информация за стартиращи изкопни дейности трябва да се подава поне две седмици предварително на телефон 0700 10 010 или на имейл klienti@cez-rp.bg.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase