Снимка: Булфото, архив

Заради несъобразени изкопни работи от страна на фирма беше прекъснат кабел 20 киловолта, собственост на ЧЕЗ Разпределение България, в резултат на което  сутринта за повече от час без ток останаха близо 6300 клиенти на дружеството в столичния квартал "Овча купел".

За нанесените имуществени щети се състави констативен протокол на извършителя.

"Строително-ремонтните дейности са в разгара си през летния сезон, но фирмите трябва отговорно да спазват процедурите и да съгласуват своевременно изкопните работи, за да не се смущава комфортът на клиентите и работата на бизнеса в горещите летни дни", каза Васил Василев, директор "Експлоатация и поддържане", в ЧЕЗ Разпределение България АД, цитиран от пресцентъра на компанията.

Това е втори случай, в който несъгласувани дейности оставят над 6000 софиянци без електрозахранване в рамките на седмица.

Информация за стартиращи изкопни дейности трябва да се подава поне две седмици предварително на телефон 0700 10 010 или на имейл klienti@cez-rp.bg, допълват от ЧЕЗ.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase