Днес съоръжението, струващо 2,5 млн. лева, е с капещи стени, рушаща се мазилка и множество напуквания, посочват още от организацията.
"Когато се строеше тази метроотсечка, СО не успя да си свърши работата и да осигури нормален пешеходен достъп на ж.к. "Дружба" до "Цариградско шосе", и обремени метрото с тази задача, и "Метрополитен" се видяха принудени да строят такъв тунел, който беше напълно излишен и не беше предвиден", коментира председателят на "Спаси София" Гергин Борисов пред камерата на Bulgaria ON AIR.
Жители пък разказаха, че проблемите в тунела се появили още в първите дни от откриването му.
В разговора участва и инж. Ангел Джоргов, експерт "Инвеститорски контрол" към "Метрополитен" ЕАД, който обясни, че съоръжението все още е в гаранционен срок и фирмата-изпълнител се е заела да оправи повредите.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
73
Анонимен
преди 6 годиниВсичко българско и родно ще да е космически "годно"!!
72
Бай Хой
преди 7 годиниТунели без цимент или с турски цимент, все едно
71
Celsius
преди 7 годиниПрочетох всички коментари ....има и на *** и не на такива.Аз лично съм съгласен и с двата вида може би три "независимите".Герб крадът,но правят нещо некачествено.Бсп крадът и всичко си е за тях даже малко делят и за Герб.За това трябва да ги ометем........и нищо прекалено сме малки ЕК така казали УСА така казали и пак същото.Извод:Живота си минава и нищо не зависи от нас.