Снимка: Булфото, архив
fallback

Досега пътниците, които си бяха купили повече билети от шофьорите на старите цени от 1 лев, не можеха да ги сменят, но от днес това вече е възможно.

Oще по темата

Връщането на старите билети и получаването на нови срещу доплащане от 60 стотинки започна през миналата седмица, но само за тези, продавани от близо 50-те пункта на Центъра за градска мобилност.

Заради това доста хора се оказаха в неизгодната ситуация да не могат да сменят тези, които са си купили от шофьорите, а мотивът на ЦМГ беше, че това не са техни билети.

От днес служителите са инструктирани да сменят и билетите от шофьорите, увери пред БНТ Илияна Кисьова, ръководител на сектор "Продажби" в ЦМГ.

Въпреки че вече струва 1.60 лв., билетът за столичния градски транспорт се оказва дефицитна стока.

От 1 юни с новата цена билетите по бутките изчезнаха.

Обяснението на Кисьова е, че едва ли цената е причината, а по-скоро става въпрос за липсата на организация от страна на външните фирми да върнат старите билети и да заредят с нови.

Шофьорите от частните фирми, които обслужват линии на градския транспорт също нямат билети. Пример за това е линия 72.

Кисьова обаче е категорична, че от ЦМГ са дали нужните количества на частните превозвачи, а те как ги разпределят на шофьорите е въпрос на вътрешна организация.

Опашките пък, които се извиха пред пунктовете на ЦМГ, се дължали на обстоятелството, че масово хората, които сменят билети, подават и заявления за издаване на абонаментни карти, чиято обработка отнема известно време.

Издаването и зареждането на една електрона карта може да отнеме 3- 4 минути, а и билетите, които се сменят се описват, което също отнема технологично време. Отделно обикновено в края на месеца и първите дни от новия пътниците си зареждат електроните карти, допълни Кисьова.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

23

Анонимен

преди 7 години

На който не му изнася, да се придвижва пеш!Хем здравословно, хем без пари.

22

Анонимен

преди 7 години

До АнонименКачването от първа врата е неприложимо по натоварените градски линии, но е добро решение за крайградските и някои слабо до умерено натоварени градски. Човек продаващ билети във всяко превозно средство е най-неефективното решение - разходите за заплати и осигуровки на раздутия щат ще надхвърлят приходите дори при минимум гратисчии, неслучайно примерно Варна и Бургас преминават към безкондукторно таксуване.

21

Фики

преди 7 години

стрижете овцете има още много

fallback