23

Анонимен

преди 7 години

На който не му изнася, да се придвижва пеш!Хем здравословно, хем без пари.

22

Анонимен

преди 7 години

До АнонименКачването от първа врата е неприложимо по натоварените градски линии, но е добро решение за крайградските и някои слабо до умерено натоварени градски. Човек продаващ билети във всяко превозно средство е най-неефективното решение - разходите за заплати и осигуровки на раздутия щат ще надхвърлят приходите дори при минимум гратисчии, неслучайно примерно Варна и Бургас преминават към безкондукторно таксуване.

21

Фики

преди 7 години

стрижете овцете има още много

20

ами

преди 7 години

мафия ,крадци , като смениха шефа на градската дебилност има ли отчет ,къде са парите .....а от данъците ни от зоните , отчета е таен винаги .....кой гласува за тая п...вра пю и как и фалшифицираха изборите в зала армеец

19

рънте

преди 7 години

И според мен,колко билета си купуват от шофьора? Май са се презапасявали.

18

Анонимен

преди 7 години

Научете се да пишете грамотно и внимателно, аман от некадърни псевдо-***.

17

Анонимен

преди 7 години

Вчера ми се наложи до банката на 4 спирки ТМ5 ... обаче си отидох с колата. Чисто принципно няма да дам 1.60 за билетче!

16

Анонимен

преди 7 години

Aз така и не разбрах защо точно 1.60лв е билета, а не 1.50 например. Много по-лесно щеше да е и за продажби, при положение, че картовата система не е оптимизирана достатъчно. Да го направят като в други държави - влизаш при шофьора и ако не платиш/покажеш карта не те допускат, а контролата следи само за нарушения. Или хора продаващи билети в автобуса по подобие на малките градове. При нас винаги се взема едно решение, което накрая се оказва, че е източник на нееднозначност и злоупотреби.

15

До 9

преди 7 години

Сигурно значи "Център за мобилност градска" :)Ама това само aвтoркaтa на стaтиятa може да го каже, ако изобщо знае какво е това съкращение и не е преписвала както винаги отнякъде.

14

Хо

преди 7 години

Четейки оставам с впечатлението, че от както вдигнаха цените на билетите и картите те свършват, като топъл леб....! Явно, че в България вдигането на цени влияе положително на потреблението. :)

13

Анонимен

преди 7 години

Е сега си ровех из чантата,абе знаех,че имам някъде останал билет от Италия,и пак съм се объркала-ваидноста на билета от 1,10 евро е 100 минути,не 90 както мислех!!!ще им го снимам,да го видят,РОБИ,мълчим им,търпим,как само НИЕ из цяла европа сме такива бре???

12

Анонимен

преди 7 години

Возя се в автобуса, за да опипвам жените по дупетата.

11

Анонимен

преди 7 години

Пред 2017 ще го закръглят на 2 ле.

10

Анонимен

преди 7 години

ГербВидимо поскъпване на живота

9

Анонимен

преди 7 години

Само да ми поискат билет ще и завра в *** един стар билет от преди година.

8

Плавник

преди 7 години

Камелия, какво е ЦМГ?

7

Анонимен

преди 7 години

Когато спрат да пускат 100 човека при положение, че седалките са предвиден за 20 човека ще платя билета от 1.6 лв.

6

бай иван

преди 7 години

"а мотивът на ЦМГ беше, че това не са техни билети."... и чии са бе *** смотани? На баба ми ли?

5

Тотален смях

преди 7 години

Сигурен съм, че резултата от скъпото билетче ще е катастрофално падане на приходите. Поредната *** грешка на Фандъкова и ГЕРБ.

4

ined

преди 7 години

Щом шофьорите са им продали на хората билети по 1 лев, трябва да ги приемат като валидни докато не свършат.