Комплексно покритие от  иновативни и традиционни  съставки за ефективна работа на имунната система

Всеки ден нашата имунна система работи усилено зад кулисите, за да бъде в крак с натоварения ни график. И все пак някои фактори от начина на живот и околната среда, заедно със сезонните промени, могат да отслабят естествените защитни сили на тялото ни. Осигуряването на достатъчно сън, доставянето на необходимите хранителни вещества и управлението на нивата на стрес понякога могат да бъдат предизвикателство.

Да се уверим, че имунната ни система има правилното ниво на ежедневна подкрепа е наложително за цялостното ни здраве и благополучие. Ето защо учените от Kirin са разработили първата диетична и хранителна съставка, за която е доказано, че активира рядък тип имунна клетка, действаща като лидер на имунната система за по-всеобхватна имунна подкрепа.

КОЯ Е ТЯ И КАКВО СТОИ ЗАД ЯПОНСКИЯТ НАУЧЕН ПРОБИВ В УПРАВЛЕНИЕТО НА ИМУННОТО ЗДРАВЕ?

Разговаряме с Проф. Огнян Георгиев, дм - Пулмолог (Белодробни болести), Вътрешни болести Началник Клиника по Пропедевтика на вътрешните болести „Проф. Стоян Киркович“ гр. София.

Проф. Георгиев, защо е важно да поддържаме силен имунитет?

Есенно-зимния период е наситен с респиратори заболявания, които обхващат детската, училищната, средната-работещите и пенсионната възраст от населението. Когато  защитата на нашия организъм е отслабена,  различните вируси  и микроби имат по-лесен достъп до тялото ни. Поради тази причина има смисъл винаги да се стараем да поддържаме в добра форма имунната си система. Особено важно е подсилването на имунитета преди започваща грипна епидемия. Тогава всички започват да говорят за засилване на имунната система.

Имунната система работи в много деликатен баланс. Тя трябва да бъде достатъчно силна и усъвършенствана, за да се пребори с различни болести и инфекции, но не толкова силна, че да реагира излишно.

Имунната система може да се определи като сложна асоциация от разнообразни имунни клетки и молекули, които могат да осигурят адекватна защита срещу инфекции или чужди натрапници. Тя може да бъде категоризирана в две подсистеми; първата се нарича неспецифична или вродена система, а другата се нарича специфична или придобита система. И двете подсистеми са щателно свързани помежду си, за да се борят с неблагоприятните патогени. Вродената имунна система идентифицира молекулярния структурен модел на патогена чрез рецептори за разпознаване на структури.

Всъщност имунната система до голяма степен се е развила като средство за поддържане на симбиотичната връзка на гостоприемника с много разнообразни микроби.

За съжаление, повечето хора откриват, че една част от имунната им система е слаба, когато получат инфекция.

Как да подобрим работата на имунната система?

От борбата с настинката през грипа и бактериалните инфекции  до COVID-19, има неща, които могат да се направят, за да се даде на имунната  система това, от което се нуждае, за да се функционира оптимално. Добре дефинираният отговор на имунните клетки осигурява добре функционираща защита за човешката физиологична система. Клетките на имунната система трябва да се нуждаят от адекватна стимулация, така че тези клетки да могат да се подготвят достатъчно компетентно, за да се борят срещу всяка вирусна или бактериална атака.

Могат ли продуктите, продавани като имуностимуланти, наистина да повишат имунитета?

Съществуват витамини и минерали, които подпомагат имунната функция. Преди повече от 20 години масово се използваха бактериални лизати субстанции от патологични бактерии, които стимулират общия имунитет на организма по неспецифичен начин. Те действат върху неспецифични защитни механизми, което води до увеличаване на антитела тип А в лигавиците, фагоцитна активност и продукция на INF-ƴ.

Въпреки широката им клинична употреба обаче, техните ефекти върху имунната система остават спорни и неизвестени. ЕМА (Европейската Агенция по лекарствени средства) стесни много показания за използването на бактериални лизати.

Науката откри съставка, която подобрява  цялостно имунното здраве. Японската компания Kyowa Hakko, част от групата Kirin- една от най-големите холдингови компании за фармацевтични продукти в Япония с достижения във ферментацията от над 110 години си поставя цел -да намерят нова съставка, която безопасно и ефективно стимулира pDCs (плазмоцитоидни клетки), които са високо специализирани в управлението на имунитета. Осъществява интересна симбиоза на чревната микробиота с имунната система.

Докато по-голямата част от имуноактивиращите добавки са насочени главно към клетки естествени убийци (NK), изследователите от Kirin знаеха, че ако успеят да намерят нова хранителна добавка и хранителна съставка, която безопасно и ефективно стимулира pDCs, те биха могли да разработят иновативен продукт за имунно здраве, който предлага повече цялостна имунна подкрепа от това, което традиционно е било на разположение.

И така учените от Kirin разработиха IMMUSE - новаторска съставка с напълно нов механизъм на действие от всички други добавки за имунно здраве. Първата диетична и хранителна съставка, която активира pDCs (рядък тип имунна клетка, действаща като лидер на имунната система) за по-всеобхватна имунна подкрепа. IMMUSE е подкрепена от 30 проучвания, от които 15 върху хора, 13 за ефективност, 2 за безопасност, над 10 години медицина на доказателствата.

Каква е логиката: Японската компания открива и произвежда парабиотик (убити с топлина бактерии), които са Лактококус лактис, наречен IMMUSE™ или LC- Plasma.

Този парабиотик, ®наречен  IMMUSE, от убити бактерии приет през устата активира плазмоцитоидната дендритна клетка – pDC. Тази клетка в активирано състояние циркулира в кръвта и лимфните възли. При вирусна или бактериална атака сканира със своите структурни рецептори информацията от инфекциозния агент и предава антигенната информация на клетките от втора линия естествените клетки убийци, Т лимфоцити, В лимфоцити, макрофаги и ги активира, като отделя INF-а

ПРОТЕКТИЛ с IMMUSE® - пробив в управлението на имунното здраве чрез откритието на код за управление на имунитета

Белгийската фармацевтична група Ceres Pharma, чрез своето подразделение Абофарма - България вече предлага  на българския пазар от началото на 2023 г. комплексна формула за подкрепа на имунната система, а именно - продуктът ПРОТЕКТИЛ.

Какво съдържа ПРОТЕКТИЛ и как действа?

ПРОТЕКТИЛ съдържа: новата японска разработка IMMUSE® в комбинация с арабиногалактан, бета глюкани, ехинацея, коластра и цинк.

Арабиногалактанът представлява  сложен въглехидрат богат на много фибри, който подобрява контактното време на IMMUSE, за по-голяма имуногенност. Той подпомага имунната функция чрез различни механизми: Увеличава популациите и активността на моноцитите и макрофагите. Увеличава броя на белите кръвни клетки и цитотоксичността на естествените клетки убийци. Увеличава производството на интерферон-гама. Модулира нивата на TNF a, интерлевкини 1 и 6 и интерферон-бета. Активира системата на комплемента. Предотвратява  адхезията на патогенни организми в лумена на червата.

Бета-глюканите активират макрофагите за фагоцитоза, NK клетките  и неутрофилите и имат доказана роля в имунната защита.

Ехинацеята повишава вродения имунитет и засилва способността на имунната система да се бори с патогенните инфекции  чрез активиране на неутрофили, макрофаги, и NK клетки. Увеличава прага на болката при инфекции.

Коластрата съдържа високи концентрации на всички пет класа имуноглобулини (IgG, IgD, IgA, IgM ,IgE ), необходими на човешкия организъм за адекватен имунен отговор. Съдаржа растежни фактории и лактоферин, който има ключово значение в борбата с респираторни инфекции.

Цинкът участва в защитата на всички нива при вирусни инфекции, регулира адекватно производството на цитокини, активира Т- лимфоцитите и има централна роля за осъществяване на имунния отговор.

Кой се нуждае от ПРОТЕКТИЛ?

В ежедневната си работа назначавам ПРОТЕКТИЛ на своите пациенти. Продуктът се препоръчва за деца над 8 години и възрастни, като осигурява клинично изследвана имунна подкрепа, проактивно поддържа имунната система и стимулира естествените защитни сили на организма на клетъчно ниво.

ПРОТЕКТИЛ могат да приемат пациенти с ХОББ за профилактика на екзацербациите и при хронични бронхити. За профилактика след прекарани възпалителни заболявания на белия дроб - пневмонии, бронхити, чести инфекции на ГДП и синузити.

Освен това ПРОТЕКТИЛ профилактира рецидивите. Той успешно замества и е алтернатива на стандартните ваксини за сезонни инфекции, при противопоказания на противогрипна ваксина.

Продуктът e  комплекс от иновативни и традиционни съставки за ефективна работа на имунната система – следващо поколение имунна защита.

Може да се приема за профилактика на често боледуващи деца от респираторни инфекции, за имунна защита при грипна епидемия и деца с хронични заболявания.

Купи онлайн – ТУК!

Важно е да кажем, че ПРОТЕКТИЛ не напряга имунната система, а действа само при наличие на инфекция. Той управлява имунната система, като и помага да реагира бързо, ефективно и адекватно при среща с патогени.

ПРОТЕКТИЛ се приема от деца  8 – 11 години по 1 капсула дневно, над 12 години по 2 капсули - сутрин и вечер. За поддържане на имунитета в добра кондиция се препоръчва употребата на ПРОТЕКТИЛ до два пъти в годината в курс от 3 месеца през рисковите периоди.