Снимка БГНЕС
fallback

Министърът на регионалното развитие и благоустройството очаква до края на месеца резултатите от сканирането на Северната тангента на София.

"Първоначалните данни са тези, които ние направихме с взимането на ядка. Аз очаквам, че в един участък от 4 километра, който е в лошо състояние, резултатите ще са същите. Това, което в рамките на кампанията се разрази, че аз вадя ядки там, където е най-лошо строителство, ще се окаже, че не е така. И състоянието на пътищата е такова, каквото го виждаме".

Това заяви пред bTV служебният министър на регионалното развитие арх. Иван Шишков.

"Прокуратурата поиска вадене на ядка на 250 метра, защото в нормативните изисквания е записано, че когато една магистрала се строи, през такова отстояние трябва да се вземат проби от надзора и строителя. В събота на АМ "Тракия" от Чирпан до Стара Загора пуснахме георадар. След това имам идея да се направи проверка на участъците на автомагистрала "Европа". Очакваме до май месец да бъде пусната частта от Драгоман до Калотина", уточни министърът.

"Участъкът от София до Сливница е забавен заради одобряването на подробните устройствени планове и отчуждаването", добави той.

"За автомагистрала "Струма" имаше голямо свлачище преди тунела "Железница". Надяваме се до 1 август да укрепим свлачището, за да пуснем движението в едната лента. Свлачището е станало през 2020 година. На "Хемус" пуснахме от Белокопитово до Шумен. В 4 лот на магистралата има напреднало незаконно строителство. Не можем да си позволим да го съборим. Предложих на депутатите текст за търпимост, не го приеха", допълни министърът.

"За бул. "Васил Левски" във Варна имаше много коментари през годините. Имам съмнения и ще поискам проверка. Много бързо са правени проектите и подробните устройствени планове. Когато се прави кампанийно строителство с цел да се покаже, че е завършено в определени срокове, обикновено се получават такива проблеми. В много случаи се издава разрешение за строеж, но след това проектите трябва да се преработват. Може да има проблем и в самия проект, може и в самото строителство", каза министърът.

"В София с жълтите павета се оказа, че има проблем в проекта. Аз се чувам с кмета Йорданка Фандъкова и очаквам от нея да представи ново решение за пренареждането на жълтите павета", коментира Шишков.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

19

Rooy

преди 1 година

В напредналите страни след 7 години експлоатация износващия слой се премахва и се прави нов а тука Шишков тръгнал да вади ядки. Има хора които през живота си не са направили нищо но пък намират кусури на работата на другите. Този с фризура направена от вятъра е такъв

18

Анонимен

преди 1 година

Този и за зидар не става , но дава мнение . Какво ми проверява след 10 години без подръжка и след зверско натоварване от камионите . Като го имат този георадар , защо не проверяваха когато беше завършена . Министър Шишков и един фонтан не можа да направи като хората , та творението му уби човек , но тръгнал магистрали да коментира. Натяга се за главен архитект на София

17

Анонимен

преди 1 година

Шишков,що ти викат Шишков че не мога да се сетя

fallback