Снимка: stock.xchng
fallback

Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията ще даде още почти 1 млн. лв (833 хил. лева без ДДС) на външна фирма, която да се ангажира с още реклама на цифровизацията.

Парите, които транспортното ведомство планира да инвестира, ще бъдат за реклама единствено в печатните медии, става ясно от публикувана в сайта на министерството публична покана.

От тръжната документация става ясно, че публичната покана е била одобрена от министър Данаил Папазов още на 3 октомври – ден след като от двата мултиплекса „Нуртс диджитъл“ и „Фърст диджитъл“ представиха по-подробни данни за това колко от гражданите на страната попадат в региони, останали в „цифрово затъмнение“ и нямат сигнал след изключването на аналоговата телевизия.

Припомняме, че досега за рекламата на цифровизацията бяха дадени общо около 17,5 млн. лв. на консорциум, който през декември миналата година пое ангажимента да информира обществото за процеса. Тогава в медиите се появи информация, че зад спечелилият консорциум седят фирми близки до медийния шеф Красимир Гергов.

Въпреки немалката сума, която бе дадена, за да може целият процес да стане повече от ясен, днес - седмица след като цифровизацията вече е факт, остават въпроси, на които реклмната кампания не успя да отговори. Някои от тях са чисто технически: на кои места няма сигал, как да се постави антената (в коя посока да се завърти). Вероятно транспортното министерство цели да бъдат разяснени още детайли по процеса.

Според поръчката целта е да се продължи да се предоставя "достъпна информация за цифровизацията на гражданите". Чрез печатните издания ще могат да се предоставят информационни и разяснителни материали, свързани с приложимите декодиращи устройства (включително прилежащи антени за наземната платформа).

Поръчката е със срок на изпълнение до 15.12.2013 г., като отчитането и заплащането на изпълнените дейности ще е до 20.12.2013 г. Срокът за подаване на оферти е 1 ноември. Критериите за оценка на проекта са цената и техническото задание, като съотношението между тях е 50/50. Финансовите изисквания към кандидатите са оборот от поне 2,4 млн. лв. за последните три години, като поне 2 млн. лв. от тях трябва да са от услуги, сходни с предмета на поръчката.

Още новини за технологии четете в Investor.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

28

1

преди 10 години

Сега разбрахме още по-ясно, как искат да ни монтират цифровизацията - отзад. Надали вече остана нормален българин, че краденето не е приоритет само на едни или на други управляващи. От много толерантност към всички управлявали в годините пак се повтаря истината "Помощ-обслужват ни".

27

българин

преди 10 години

Очевидно е,че парите са отишли само за реклами.И така не са стигнали за достатъчно апаратура с която да се покрие по голяма част от територията на страната.Логично е на ли жената на Станишев има рекламна агенция,а не телекомуникационна фирма.А и след като 300 000 нямат сигнал поне реклами да има.Ако буля Станишевица беше инженерка какво покритие щеше да има-като за 3 Българии.Но не е и затова сега на рекламите се набляга.За да се усеща ръководната роля на Партията!

26

bashkircho

преди 10 години

Ave kvi sa tia sumi ...1 milion za reklama v pechata???

fallback