Снимка: БГНЕС
fallback

Доколкото ми е известно самолетът, разбил се в "Граф Игнатиево", е бил на 50 метра височина, много под допустимата долна граница от 300 метра, а според мен това ще излезе причината за инцидента. Много хора са снимали полета, тъй като е бил генерална репетиция преди авиошоуто. Дори при една неволна малка грешка на полет с близо 500 км/ч и изпълняване на лупинг, всичко става за части от секундата. Това каза в "Офанзива с Любо Огнянов" по Нова тв бившият министър на отбраната Красимир Каракачанов.

Oще по темата

"Самолетите трябва да се поддържат, модернизация на ВВС е извършвана за последно преди 5-6 години - докато аз бях министри. Летателната им годност трябва да се възстановява на всеки 2 години, да се премонтират двигатели и електроника. Ако последните 3 години никой не се е грижил за тях, са останали само 4 учебно-бойни самолети L-39 ZA, които летят от общо 12. Във времето, когато аз ремонтирах половината от машините, това струваше около 14 млн. лева. Армията и военните не могат да бъдат изтривалка за некадърните ни политици", коментира той.

По думите му чрез натиск и лобиране в парламента, той е успявал да осигурява средства за ремонт на военната авиация.

"Всичките ни самолети летяха по време на моето управление. Въпросът е да вършиш работа като министър, не само да ходиш на командировски в чужбина. Не са виновни войниците, десетилетия наред политиците смятаха, че армията е за паради или направо ненужна. Единият загинал - майор Димитров, има над 1800 часа във въздуха, а другият - старши лейтенант Дункин, също е опитен, макар по-млад. И двамата бяха много добри пилоти, но много често самочувствието, че си много добър, води до фатални последици", смята Каракачанов.

Относно посещанието на северномакедонския президент Гордана Силяновска той отбеляза, че страната ѝ продължава да не смята, че влизането им ЕС зависи от България.

"Не желаят да ни впишат в Конституцията си, но и водят провокативна и агресивна политика спрямо нас. В България вече има нова политическа имиграция от РС Македония", посочи лидерът на ВМРО.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

85

Анонимен

преди 2 дни

До Анонимен,к.67 Преди Радев има ли шеф на авиобаза, командващ ВВС, премиер? Защо умишлено намесвате президента? Той беше втори пилот на F-16, а шефът на авиобаза Долна Митрополия, командващият ВВС решиха да покажат на бригадния генерал от ВВС на САЩ какво БГ пилотите могат с учебен самолет L 39ZA. Показаха, джанъм - двама опитни пилоти и един военен самолет по-малко.С нальот 20-30 часа, а за редовите летци - 10-15 часа при необходим минимум 80 часа,сложни фигури от висшия пилотаж не се правят

84

Анонимен

преди 2 дни

До До 71 Това е коментар на специалист, а не бърборино като В.Велева, която със женско лекомислие, характерно за пишман журналисти и с умисъл да уязви президента с двете си ръце сипваше катрана врящия Котел. Велева много добре знае,че пилотите са подчинени ръководителите на авиобази, те - на шефа на ВВС, а той - на премиера, не на президента. Но тя умишлено забрави това, а з пореден път окаля в медията си Радев. Гадно и в съзвучие с Пеевски

83

Един Българин

преди 3 дни

Няма нужда да се качваш на самолет, за да видиш че политиците в България са кофти. Сигурно има и свестни, но катранът в кацата с меда преобладава. И сигурно се краде яко, затова сме на това дередже. Още на границата се чувства мизерията. А това на Дунав мост 2, на частния паркинг, дето уж някакъв македонски шофьор му е собственик без подкрепа от някой с шапка с широка периферия няма как да се случи. Впрочем от къде е взел братко пари да направи паркинг и кой му е дал разрешителните?! КТБ, ББР

fallback