Снимка: БГНЕС
fallback

В платформата на Helpbook.info постъпи сигнал, в който са засегнати проблемите, с които ежедневно се сблъскват хората с увреждания относно достъпна градска среда.

Ето какво ни пише наш потребител: "От доста време асансьорът за вход/изход на Метростанция Сердика по линия 2, вътре в метрото, към площад Бански, не работи. В центъра на София майките с колички и увредените лица са без достъп до метровлаковете или слизайки от тях, остават на перона поради невъзможност да излязат от метрото.

Преди имаше хартиено уведомление, че "Асансьорът не работи" и молба за извинение, написани ръкописно, но явно някой възмутен го е премахнал. Защото извинение за ограничен достъп в европейска столица няма! Ескалаторът на метростанция Бели Дунав по линия 2 към ж.к. Надежда 3 не работи повече от ПЕТ месеца!

Моля, пощадете нас, увредените хора, и ни предоставяте достъпна градска среда. Не можем да изкачваме безброй стъпала! И не, не е извинение тиражираното оправдание, че частите за поправка на съоръжението се доставят от чужбина и затова се бави - с камили да бяха тръгнали тези части, за почти половин година щяха да са пристигнали! Стига да са поръчани! Милост просим!“

Друг наш потребител се оплака от некоректно отношение и със следното се обръща към Комисията за защита на потребителите с молба за съдействие: „Аз съм клиент на фитнес от над 1г., но искам да си прекратя абонамента като подам молба с предизвестие от 30 дни. Те обаче ми отговорят, че това е невъзможно към днешна дата да считат 30 дни до 05.02 и да доплатя разликата, защото влизам в следващия отчетен период 5 дни, а искат от мен да подам в края на месеца заявление и да заплатя целия февруари.

За мен това е крайно некоректно и абсурдно. Разговаряла съм само с оператор, физически молба за прекратяване не съм подала, защото ще ме задължат да платя целия февруари.

За мен е коректно, подавайки на 05.01, 30 дни предизвестие, предвид че януари е платен, да си доплатя 5-те дни от новия месец. Моля за съдействие и проверка - това коректно ли е от тяхна страна и съвет как да продължа напред с прекратяването на абонамента си!Благодаря предварително!“

С останалите сигнали можете да се запознаете в платформата на Helpbook.info, където можете да подадете оплакване към отговорните институции, които да предприемат действия по решаване на проблема и да бъдете уведомени писмено за предприетите мерки.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

21

Нео

преди 4 месеца

Могат да се дадат милион примери в нашата държава, как се прави нещо хубаво и следва нулева подръжка и разруха! Царе сме на това!

20

Анонимен

преди 4 месеца

Имам познати слагат асансьори и като е по програма, викат тоя няма да работи, той е по програма. Фандъкова така управляваше София, яка корупция и усвояване.

19

Анонимен

преди 4 месеца

Питайте хората с проблеми с долните крайници как слизат по стълбите на нашите подлези, включително и тези, които водят към станциите на метрото. От двете страни има релси за колички, не знам кой ги ползва. Но ако имаш проблеми с краката, не можеш да слезеш, стъпвайки между двете релси. Ако пък вървиш успоредно с тях, не достигаш до парапета. Тази беда застига не само онези, които са се родили с дефект на двигателния си апарат, но и тези, чиито стави се износват и разболяват от старост.

fallback