По думите му водещ за потребителите е червеният етикет на промоционалните стоки.
"Българският потребител има определен бюджет, малката потребителска кошница всеки път става все по-малка. В същото време няма как един продукт да е с 20% по-ниска цена и да е качествен, ясно е, че е направен компромис, за да има такава цена", коментира Велчев.
По думите му клиентът трудно се отказва от марката, която е купувал години наред, дори и да знае, че не е качествен продуктът.
"Има некачествено вино, млечни продукти - този сектор не си е взел достатъчно поуки, има компании, които правят компромиси с качеството", даде пример гостът.
Събеседникът призова хората да четат етикета и да не се заблуждават по надпис "прясно размразено".
"Такъв термин няма. А прясното месо се разбира най-лесно, когато бъде натиснато с пръст и се върне бързо. Срокът на годност на месото от деня на транжиране е 6 дни".
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
fallback
fallback
fallback
Коментари Напиши коментар
30
Анонимен
преди 1 годинаДо До 12 E то има не само буългарски кремвирши на пазара.. защо да не купуваме??
29
Анонимен
преди 1 годинаВеднъж замразено месото, структурата му се изменя тотално, да неговорим колко бактерии и др умират. Питайте Гордън Рамзи да ви обясни за размразеното месо и разликат във вкуса
28
До 12
преди 1 годинаИзвинавам се, но балъ4ета да купуват кренвирши останаха ли? В кренвирша има всичко, но не и месо! Кокали, жили, сланина, обрезки, пълнители и вода....