БДЖ ще заложи на добра хигиена и по-голямо удобство за пътниците в опит да представи новия си облик, който трябва да стане факт до края на септември. Това стана ясно от представената Пътна карта за развитие на железниците у нас.
До края на март повечето български влакове ще отговарят на изискванията за чистота. Започнала е и програма за антиКовид мерки. А до края на септември се очаква обликът на българските железници да бъде обновен.
Въпреки че пътуването с влак у нас вече е доста по-бързо, място за нови подобрения има, казват редовните пътници на железницата. Освен по-бързи, пътуващите искат и по-комфортни влакове.
"В момента експериментално са монтирани т.нар антиКовид седалки в един спален вагон. И ако даде добър резултат, след тяхната експлоатация, намеренията ни са да се монтират такива седалки и в останалите вагони", обяви Петко Петков.
Въпреки настоящата инфраструктура повишение на скоростта на пътническите влакове може да очакваме още тази година.
"Още тази година ще имаме по-бързо пътуване София Бургас, може да се свали с около 1 час през Карлово. Оптимизиране на границите може да позволи повишаването на скоростта ремонт на инфраструктура и поддръжка", увери зам.-министърът на транспорта Илия Илиев.
Целта на ресорното министерство е да изкара железниците на печалба, като направи превозите им по конкурентни на останалия транспорт.
Вижте повече в репортажа на Анелия Георгиева и телевизия Bulgaria ON AIR
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
fallback
fallback
fallback
Коментари Напиши коментар
21
некой нейде
преди 2 годинидо 21: спореДанни в уикипедия.орг сайта , вероятно имате предвид дизел. бдж лок-в le-rail.ch/bild/BDZ04006.jpg ,който може да се движи с максимум 120 км/ч (33 м/с) , а редовна скорост 130 км/ч (36 м/с) е между Дъбово и Тулово (където са два жп коловоза успоредни един спрямо друг) по коловоза откъм стара планина, като Стралджа-Церковски-Карнобат и двата коловоза са за редовна скорост 130 км/ч, според данни публикувани в https://bg.m.wikipedia.org/wiki/%D0%96%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B7%D0
20
Роко Скиавоне
преди 2 годиниИскам час по скоро във влака софия варна да има ресторант ,също да има плазми по които да се показват мачове от английското и други,а и сервитьорките да са красиви както стюардесите и да с добри заплати за да имат стимул за работа
19
ДАСКАЛ ГЕНЧО
преди 2 годиниСофия-Бургас - експрес Чайка - времепътуване 4,33 ч. - локомотив 04 - премия за екипажа по 10лв на човек.София - Пловдив - времепътуване - 1,30ч Това не е фантастика, това беше БДЖ ,когато се управляваше от инженери по ПЖПС а не от движенци. Сега ги слушам новите управници в БДЖ, какви идей имати направо се отчайвам. Тези хора май никога не са се занимавали с железници. Но те са политически назначени и ще правят това което им кажат. ГОСПОДА, АКО НЕ ЗНАЕТЕ , ПОПИТАЙТЕ. БДЖ Е СТРУКТУРА В КОЯТО