Поредно доказателство за двоен стандарт в Европейския съюз – така евродепутатът от ВМРО Ангел Джамбазки определи гласувания в Европейския парламент пакет "Мобилност".
Според председателя на делегацията на ВМРО в ЕП приемането на пакета потъпква правото на свободно движение и свободна икономическа инициатива и самата идея за единния пазар в Съюза.Още повече част от приетите текстове противоречат на т.нар. "Зелена сделка". 570 хиляди празни камиона ще пътуват допълнителни 780 милиона км, изгаряйки 188 милиона тона гориво на година, посочи Джамбазки.
Според него предвидените текстове задължават шофьорите да не спят в камионите си, а в специално предвидени за целта места за настаняване, каквито към момента не съществуват.
Българският представител смята, че приемането на пакет "Мобилност" ще доведе до заграбване на бизнеса от страна на турските превозвачи, тъй като към момента не става ясно как този пакет ще се прилага за тежкотоварни камиони и техните водачи, които не са регистрирани на територията на ЕС.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
39
Анонимен
преди 3 годиниМисля, че вместо този пакет, беше много по-лесно да се намали законно разрешената командировка от 90 дни на 30, например.Или пък минималният праг на длъжността можеше да бъде изравнен за цяла Европа, след като се изхожда от факта, че шофьорите работят на територията на цяла Европа.Също така мисля, че можеше да се регламентира задължително ползване на платени паркинги.
38
Анонимен
преди 3 годиниТова си е чиста форма на изтласкване на Източна Европа от транспортния пазар.Не, че Западна Европа няма основание за това, - причини колкото искаш, но нека ако Европа е за всички, то това наистина да е така.Много са ползите от това да сме в Обединена Европа и нека тя да е майка за всички, а не само за някои, а за други мащеха.
37
Анонимен
преди 3 годиниЧуждестранни фирми, чиято цел е била да се регистрират в България заради по-ниските данъци, осигуровки, а не с цел работа на българския пазар губят интереса си, защото нашият пазар е малък.