Снимка: БДЖ
fallback

Между 500 и 1000 потребители средно на ден отчитат за кампанията на БДЖ "Чети във влака".

Много нови автори, издателства и асоциации се включиха към инициативата, като предоставиха своите произведения за виртуалната библиотека на националния железопътен превозвач.

За улеснение на читателите разнообразният избор на книги вече е разделен на четири основни категории, съобщиха от БДЖ.

БДЖ съвместно с български издателства започна кампанията в края на месец юли. Тя цели да стимулира четенето на електронни книги по време на пътуване.

Всички пътници, притежаващи смарт устройства, могат да сканират разпространените във влаковете стикери с QR код, който ще им даде достъп до виртуалната библиотека на "Чети във влака".

Всеки автор и издателство могат да се включат в инициативата, като се свържат с БДЖ на официалната електронна поща: bdz@bdz.bg.


 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

10

Анонимен

преди 4 години

че е по добре да четат нещо вместо да ти надуват главата или да ти пеят стари градски песни с нещо с което ти не си запознат тава е така ама аз не съм видяла някава книга или вестник във влака който някой да си вземе и чете а има такива вестници списания с минал срок

9

До#2

преди 4 години

Виж колко е разстоянието токио-осака, и за колко време го взема влака. Освен това при този транспорт няма задръствания, тирове, състезатели и всички гадости, които предлага автотранспорта в бг.Може би затова го съсипаха.

8

Гунчо

преди 4 години

Ползвах "Чети във влака" при едно 6-часово пътуване. Много им е бедна и скапана библиотеката. Имаше няколко стари любовни романа, някаква кримка и две-три лошокачествени фентъзита. По-добре е да си дърпаш от "Читанка" засега.

fallback