Снимка: Pixabay
fallback

Инфлуенс маркетингът е най-модерният начин за реклама с оглед бума на социалните мрежи напоследък.

Неслучайно мнозина у нас следват световните тенденции, като предлагат своите аудитории за разпространение на реклама. Но, докато едни получават между 300 и 500 лв. на публикация, то други се радват на няколко хиляди лева премия. Това коментира интернет предприемачът Велизар Величков в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

„В западните държави и Щатите има инфлуенсъри, които годишно изкарват стотици и дори милиони долари. В България има хора, които получават по 5 000 – 10 000 лв. на публикация, но традиционно цената за платена публикация е между 300 и 500 лв.“, казва Величков.

Лазар Ангелов е най-успешният българин в този бранш със своите 15 млн. последователите във Facebook и още 6 млн. в Instagram.

Какво всъщност определя успеха на инфлуенсърите и как се формира тарифата им пред рекламодателите, може да научите от страницата на Bloomberg TV Bulgaria.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

16

Галя

преди 4 години

Това е временно явление, няма как в дългосрочен план да печелиш от безполезна дейност.

15

Анонимен

преди 4 години

Блогът е електронен дневник - нещо като личен сайт, на който авторът - т.нар. блогър - описва с думи какво му харесва и защо, какво не му харесва, какво мисли, какво не мисли и т.н.Влогът е видеодневник. Същите тихи иддиоти се снимат, приказват на камерата и се възхищават на себе си колко са велики

14

ДокторЪт

преди 4 години

До Анонимен> Чеки са, инфлуенцата нали беше няква болест, що се не лекуват?То и това (инфлуенс маркенга) е болест, тежка зависимост от мързел и алчност.

fallback