Снимка: bgonair.bg
fallback

Около 2000 жалби годишно постъпват в Европейския потребителски център. Две трети от тях са заради онлайн пазаруване, пише Bulgaria ON AIR.

Объркване на пратката, забавяне или изобщо недоставяне на продукта са основните проблеми при интернет пазаруването.

Ако във Финландия например 90% от потребителите на онлайн услуги пускат жалби, то у нас процентите са двойно по-малко.

Европейският потребителски център предлага безплатна защита на потребителските права както и правна услуга, ако се стигне до съд между потребител и онлайн търговец.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

6

Също

преди 6 години

До АнонименНа мен ми искаха касова бележка, още малко и родословното дърво на касиера щяха да ми поискат.Когато не искаш да свършиш нещо, това е начинът-да се "клати" проблема.Закривай!

5

Анонимен

преди 6 години

2000 човека от 510 милиона човека, т.е. 0,00000078 % от населението на европа са подали жалба

4

Мене

преди 6 години

КЗП и за *** за зеле не става. Бях пуснал една жалба към най-големия онлайн магазин (сетете се кой), защото предлага продукти с 6-месечна гаранция (а по закон тя трябваше да е мин. 2 години) и онея след месец ми отговориха да ме питат какъв бил проблемът?!?! Закривай!

fallback