Объркване на пратката, забавяне или изобщо недоставяне на продукта са основните проблеми при интернет пазаруването.
Ако във Финландия например 90% от потребителите на онлайн услуги пускат жалби, то у нас процентите са двойно по-малко.
Европейският потребителски център предлага безплатна защита на потребителските права както и правна услуга, ако се стигне до съд между потребител и онлайн търговец.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
fallback
fallback
fallback
Коментари Напиши коментар
6
Също
преди 6 годиниДо АнонименНа мен ми искаха касова бележка, още малко и родословното дърво на касиера щяха да ми поискат.Когато не искаш да свършиш нещо, това е начинът-да се "клати" проблема.Закривай!
5
Анонимен
преди 6 години2000 човека от 510 милиона човека, т.е. 0,00000078 % от населението на европа са подали жалба
4
Мене
преди 6 годиниКЗП и за *** за зеле не става. Бях пуснал една жалба към най-големия онлайн магазин (сетете се кой), защото предлага продукти с 6-месечна гаранция (а по закон тя трябваше да е мин. 2 години) и онея след месец ми отговориха да ме питат какъв бил проблемът?!?! Закривай!