Снимка: Булфото, архив
fallback

Все повече жалби срещу некоректни онлайн търговци постъпват в Европейския потребителски център.

Пред БНР ръководителят му Игнат Арсенов предупреди потребителите да проверяват внимателно търговците, преди да направят поръчка от сайтовете им.

Често се случва търговецът, от който е направена поръчката, да не е посочил адрес, заради което потребителят не може да се откаже от покупката, въпреки че има право на това, предупреди той.

"Първият проблем идва от това, че се доставя една стока, която всъщност не е достатъчно качествена или не е това, което потребителите очакват. Едно е да видиш нещо на снимка в интернет, друго, това, което е реално", разясни Арсенов.

Около 20% от жалбите в Европейския потребителски център са за накачествени мобилни телефони или таблети и още около 20 на сто проблеми при закупена черна и бяла техника.

"Не са редки случаите, когато потребителите се оказва, че пазаруват от сайт, който е от Китай, от Щатите, от друга държава, където трудно може да им се окаже съдействие, да кажем, че практически е невъзможно", призна Арсенов. Затова съветът му е да проверяваме добре сайтовете, от които пазаруваме.

Жалбите заради некачествени транспортни услуги са под 25%, а тези за некачествени туристически услуги  намаляват.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

10

XYZ

преди 6 години

До НеделеваЗдравейте, бихте ли споделили повече за проблема си с тях?Получих дефектен телефон и тепърва ще го връщам... отношението им по телефона до момента е супер арогантно :(

9

Anonimen

преди 6 години

Не от GoSmart нищо по добреиначе гориш

8

Неделева

преди 7 години

Няма гаранции! За 20 лв предпочетоха да счупят IPhon 6 и да се изстрият супер нагло!!!Връщат ти го така че за нищо не става !Йоан ЕООД и ремонтираща фалшива фирма Мобиде!Един и същи ***!

fallback