Снимка: архив, Ройтерс

България ще може да популяризира туристическия си продукт и чрез единна платформа и мобилно приложение към нея - I Love Bulgaria. Иновативният продукт бе представен вчера от министъра на туризма Николина Ангелкова и представители на английска технологична компания, която е разработила продукта.

"Фокус в националната ни програма за реклама е дигиталният маркетинг, а платформата, която представяме днес, предлага някои от най-съвременните му компоненти“, каза Ангелкова, цитирана от пресцентъра на министерството.

Платформата може да бъде свалена и като мобилно приложение през всеки смарт телефон.

"С тази платформа обединяваме всички елементи на туристическия сектор на едно място – туристически обекти, места за настаняване, заведения за хранене и всички съпътстващи услуги", посочи Ангелкова.

В приложението са включени 100-те национални туристически обекта.

Пилотно продуктът бе пуснат в две регионални негови версии – за Добрич и за Варна. Днес вече и двете са част от националната платформа, като предстои и множество други общини да бъдат включени.

Идеята е апликацията постоянно да се актуализира и запълва с още нови места.

Подробности четете на Investor.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase