Снимка: архив Булфото
fallback

Половината от пунктовете за зареждане на локомотиви през деня вече са с видеонаблюдение, обяви управителят на "БДЖ – Товарни превози" инж. Любомир Илиев, цитиран от агенция "Фокус".

По думите му се очаква до средата на април всички 10 пункта за зареждане през светлата част на дена да бъдат оборудвани с камери.

Инж. Илиев отбеляза, че през февруари са уволнени двама служители заради кражбата на гориво. И двамата били от Горна Оряховица и били хванати, докато източвали локомотив.

"Работим по специален софтуер, надграждане на системата, който в реално време ще може да пресмята разстоянието, което изминава всеки локомотив, скоростта му, натоварването и оборите на двигателя", посочи той и сподели, че системата ще може да пресмята и средният разход на всеки локомотив.

"Ще сравняваме всеки ден измерената физически разходна норма с това, което се случва в действителност. Този софтуер ще го внедрим до края на на месец април", допълни той.

След въвеждането на новите мерки срещу кражбите на гориво инж. Илиев посочи, че този вид престъпления ще станат изключително трудни и прогнозира още, че след въвеждането на софтуера и видеонаблюдението кражбите ще намалеят с 90-95%.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

11

Анонимен

преди 9 години

ши крадна и камерата и софтуера

10

многознайко

преди 9 години

Доколкото съм наясно с дизелова тяга се обслужват най-вече и основно маневрите и големите и тежки влакове с въглища от и за мините и тецовете на Ковачки.Едната мина не работи от 6 месеца,(Чукурово),а др.(БелиБрег) от месец и малко.Поне в Софийския възел е така.Естественно,че ще се реализира икономия като локомотивите не работят.Частните превозвачи отнеха повече от половината клиенти на Тов.превози точно поради невъзможността на Тов.превози да осигури локомотививи,а ръководств.се занимава с ....

9

анонимен ЖеПеец

преди 9 години

Тоя "Управител"или е много т.п и изключително некомпетентен и техн.неграмотен,или тези които го съветват са такива.Е това е зверско дебелоочие и наглост.Основния и почти единствен голям "клиент" на БДЖ Товарни превози-тецовете и мините на Ковачки дължат на Тов.превози над 16 млн.лв.Той продължава да занимава обществото с кокошкарски работи.Разхода бил намален се казва в гръмките изявления по тв.Ами то и мойта кола като стои пред блока или е повредена не харчи гориво.Така е и с лок.на Тов. пре

fallback