Доколкото съм наясно с дизелова тяга се обслужват най-вече и основно маневрите и големите и тежки влакове с въглища от и за мините и тецовете на Ковачки.Едната мина не работи от 6 месеца,(Чукурово),а др.(БелиБрег) от месец и малко.Поне в Софийския възел е така.Естественно,че ще се реализира икономия като локомотивите не работят.Частните превозвачи отнеха повече от половината клиенти на Тов.превози точно поради невъзможността на Тов.превози да осигури локомотививи,а ръководств.се занимава с ....
Тоя "Управител"или е много т.п и изключително некомпетентен и техн.неграмотен,или тези които го съветват са такива.Е това е зверско дебелоочие и наглост.Основния и почти единствен голям "клиент" на БДЖ Товарни превози-тецовете и мините на Ковачки дължат на Тов.превози над 16 млн.лв.Той продължава да занимава обществото с кокошкарски работи.Разхода бил намален се казва в гръмките изявления по тв.Ами то и мойта кола като стои пред блока или е повредена не харчи гориво.Така е и с лок.на Тов. пре
Да минат на газ - газ-а не може да се краде :)Това между другото е и основната причина градския транспорт да не е на газ - просто не може да се краде.
До Анонименпосегателствата върху БДЖ-то са чиста проба тероризъм, но не само това. Кражбите на метални части са саботаж, който застрашава националната сигурност и трябва да се преследват като такива.
Като го гледам това нещо(нищо, че е електричка, те и другите локомотиви са в подобно състояние) на снимката ми е чудно къде ще му инсталират софтуера.И се чудя дали 1млн. лева загуби от нафта на година са големият проблем на БДЖ при положение, че дълговете са им за стотици милиони.
Това е много добре, ако пък обявите и мятането на камъни по влаковете и кражбите на метални части от жп линиите за тероризъм, със съответните сурови наказания, ще бъде отлично.
Камери и софтуер спират кражбите на нафта от БДЖ