11

Анонимен

преди 9 години

ши крадна и камерата и софтуера

10

многознайко

преди 9 години

Доколкото съм наясно с дизелова тяга се обслужват най-вече и основно маневрите и големите и тежки влакове с въглища от и за мините и тецовете на Ковачки.Едната мина не работи от 6 месеца,(Чукурово),а др.(БелиБрег) от месец и малко.Поне в Софийския възел е така.Естественно,че ще се реализира икономия като локомотивите не работят.Частните превозвачи отнеха повече от половината клиенти на Тов.превози точно поради невъзможността на Тов.превози да осигури локомотививи,а ръководств.се занимава с ....

9

анонимен ЖеПеец

преди 9 години

Тоя "Управител"или е много т.п и изключително некомпетентен и техн.неграмотен,или тези които го съветват са такива.Е това е зверско дебелоочие и наглост.Основния и почти единствен голям "клиент" на БДЖ Товарни превози-тецовете и мините на Ковачки дължат на Тов.превози над 16 млн.лв.Той продължава да занимава обществото с кокошкарски работи.Разхода бил намален се казва в гръмките изявления по тв.Ами то и мойта кола като стои пред блока или е повредена не харчи гориво.Така е и с лок.на Тов. пре

8

знайко

преди 9 години

нема мачин,камерите ша станат на туба и пак нафта ще се лее.

7

Анонимен

преди 9 години

Moito lubimo BDJ, hich ne se e promenilo ot predi 20 godini kogato raboteh tam

6

Анонимен

преди 9 години

Да минат на газ - газ-а не може да се краде :)Това между другото е и основната причина градския транспорт да не е на газ - просто не може да се краде.

5

Анонимен

преди 9 години

то доде спрат кражбите нема да има какво да се краде

4

насо

преди 9 години

Айде спрете кражбите при пишман военните

3

Анонимен

преди 9 години

До Анонименпосегателствата върху БДЖ-то са чиста проба тероризъм, но не само това. Кражбите на метални части са саботаж, който застрашава националната сигурност и трябва да се преследват като такива.

2

Momo

преди 9 години

Като го гледам това нещо(нищо, че е електричка, те и другите локомотиви са в подобно състояние) на снимката ми е чудно къде ще му инсталират софтуера.И се чудя дали 1млн. лева загуби от нафта на година са големият проблем на БДЖ при положение, че дълговете са им за стотици милиони.

1

Анонимен

преди 9 години

Това е много добре, ако пък обявите и мятането на камъни по влаковете и кражбите на метални части от жп линиите за тероризъм, със съответните сурови наказания, ще бъде отлично.