Снимка БГНЕС

Ударът е бил с не по-малко от 130 км/ч. Така коментира пътният експерт Ивайло Желязков фаталната катастрофа с автомобил на НСО с Кирил Петков край Аксаково. При нея загина 60-годишен мъж.

"Това е може би един от най-натоварените участъци. По навигация ограничението е 90 км/ч, а официално - 60 км/ч. Ако автомобилът на НСО бе карал с 90 км/ч може би нямаше да се стигне до такъв жесток сблъсък", каза експертът пред NOVA.

Още по темата
"Има няколко предпоставки, за да се случи този инцидент. Автомобилът на НСО е с тегло 3 тона, пострадалият автомобил е 1400 кг", коментира още той.

Според него линията на видимост на пътния участък се скрива от няколко пътни знаци. "Водачът на НСО е имал много малко време за реакция. Предвид удара, който се е случил, той се е движел над позволеното", добави Желязков.

"Пострадалият автомобил е бил с много стари зимни гуми и с малко тегло. Колата на НСО е изрядна откъм поддръжка", заяви пътният експерт.

След инцидента край Аксаково, разследването около случая продължава. Премиерът Димитър Главчев поиска незабавна проверка във връзка с информацията за асфалтирана част от път в района на Аксаково, където преди дни имаше тежка катастрофа с автомобил на НСО.

Междувременно вчера беше отстранен директорът на ОПУ – Варна инж. Явор Пасев и началникът на отдел "Инвестиционно-ремонтни дейности" Севдалина Казълова.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase