Снимка: архив, БулФото
fallback

15 млн. лева са предвидени в бюджета за насърчаване на организирания туризъм чрез маркетингови кампании.

Четирите основни пазара са Германия, Великобритания, Вишеградската четворка, Русия, съобщи ресорният министър Николина Ангелкова.

Механизмът ще работи в периода 1 май до 31 октомври, тоест с фокус върху летния туристически сезон.

"Анализите, които направихме, показват, че особено за летния ни туризъм основно и принципно важно е пристигането на туристи чрез туроператори, които реализират повече приходи. За сравнение от 2015 г. досега туристите, които пристигат организирано чрез туроператори, като процент на някои пазари са намалели двойно. Това показва колко важен и навременен е този механизъм", посочи министърът.

По думите й процедурата е направена изключително прозрачно и в синхрон с европейските правила. Ангелкова е убедена, че средствата ще бъдат разходвани ефективно, тъй като ще бъдат изплащани на база на реални постижения и ако има ръст на броя на туристите, предаде "Фокус".

"Процедурата е ориентирана към резултата. Ще се плаща само при достигане на предварително заявения брой туристи, които ще посетят нашата страна и които са отседнали в регистрирани места за настаняване“, обясни Ангелкова.

15% от средствата ще бъдат изплащани на туроператорите при подписване на договора, а останалите 85 чак когато докажат реален резултат.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

25

барон фонЗорлендупен

преди 4 години

От тези 15 млн. , поне 15 хил. да се предвидят за разкрасителни процедури !

24

ХА-ХА-ХА !!!

преди 4 години

Само като ни видиш лицето на туризма каква Баба Яга е и ще разбереш какъв грозен туризъм правим.

23

мишо бирочето

преди 4 години

този защо има адамова ябълка след като е "жина". вратлето и до доста здраво изглежди. раменца, кокали, ръце, всичко ми говори - здраво момче.

fallback