Снимка: Valentino

Ревюто на Valentino за колекция пролет-лято 2016 беше една от забележителните презентации на модната къща.
Силата на дрехите, техните нежни и увличащи в своя магичен свят графики буквално отприщват емоции и доказват причината на креативните директори да бъдат в динамичния и труден свят на модата.

Мария Грация Кюри и Пиер Паоло Пичоли със сигурност инкрустираха едно бижу в короната на модната индустрия с ревю, което пренесе зрителите и почитателите някъде другаде – както визуално, така и емоционално.

Нещо, което никога не е било лесна работа, особено в края на сезона. Вдъхновена от африканските племенни мотиви, колекцията демонстрира до къде може да стигне красотата, черпеща сили от мултикултурното разнообразие.

Резултатите от колекцията със сигурност са изправили креативните директори пред дилема относно рекламната кампания или пък от друга страна африканското вдъхновение само говори за себе си и насочва повече от достатъчно.

Независимо от това, посоката е правилна. От Valentino избират Стив МакКъри за фотограф – име, което се свързва с едни от най-добрите хроникьори на National Geographic.

Мястото на кадрите е насред селище на Масаи, намиращо се между Кения и Танзания. Локацията визуално е забележителна и представя разнообразието на природната красота.

Редом до моделите застават хората от племето Масаи – основното вдъхновение в колекцията.

„Идеята на кадрите е да заведат зрителя на пътешествие. Дрехите са вдъхновени от африкански мотив, затова заснемането на фотосесията в Африка и показването на всички тези неща и как комуникират помежду си – връзката между дрехите, модели, средата, местните хора; Мисля, че това беше страхотно усилие“, сподели фотографът.

Всички кадри от рекламната кампания можете да видитe в галерията на Тialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase