Архив: Булфото
fallback

576 автомобила и 594 души са проверени в хода на спецакция в столицата, съобщиха от МВР. Операцията е проведена от 13 до 15 май, а в нея са участвали служители на СДВР, съвместно с представители на Центъра за градска мобилност.

В хода на акцията са съставени 38 акта за установени административни нарушения и 88 фиша. Пътните полицаи установили с полеви тестове положителни проби за употреба на наркотични вещества при трима от водачите. При 11 от проверените с дрегер шофьори е отчетено наличие на алкохол.

Служителите на реда са отнели 20 свидетелства за управление на моторни превозни средства. Спрени са от движение 17 автомобила за констатирани изменения в конструкцията - голяма част от тях за висок шум от изпускателните уредби.

Репатрираните за неправилно паркиране автомобили са 36. Съставени са и 6 акта за несключена задължителна застраховка "Гражданска отговорност", 4 - за нередовни документи и 2 - за неправоспособност.

От МВР допълват, че катаджиите ще продължават да осъществяват контрол за техническата неизправност на автомобилите и осветителните им системи, да следят за шофиране след употреба на алкохол и упойващи вещества, сключена задължителна застраховка Гражданска отговорност и неправоспособност на водачите на МПС, както и за цялостното спазване на Закона за движението по пътищата.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

8

Истината

преди 8 години

Истината е, че преди 1989-та година правеха това, което трябва - направиш ли нарушение, почти сигурно ще те глобят за него и хората спазваха правилата. Сега е обратното - сигурен си, че каквото и нарушение да направиш, КАТ няма да те глоби, освен ако не стане катастрофа и както навсякъде по света в такива случаи, хората спират да спазват правилата. Принципно за такива акции трябва да има масови уволнения в КАТ, който по закон трябва да работи непрекъснато и да осигури спазването на Закона, а не

7

До 11

преди 8 години

Не лъжи! И аз съм живял и шофирал по онова време и знам как беше. Няма никакво значение какво си шофирал тогава или сега. Щетите са си щети. Удрял съм си колата, отиваш на оглед, определят ти цена и ти плащат. Горе-долу както сега, но тогава застраховките се правеха по друг начин, който според мен беше по-добър. Сега може да не си направиш Каско, че и ГО и е пълно с такива дето бягат при катастрофи, защото нямат застраховки.

6

Анонимен

преди 8 години

Скоро бях в няколко села във Врачанско. Видях над 20 мотоциклета да се карат без номера. Видях два камиона,няколко лади и москвичи също без номера, използвани около селото на мястото на магарешките каручки за земеделски дейности.

fallback