Толерантност мога да проявя към толерантни хора. Да, наистина услугата беше качествена, но нека бъдят така добри и да решават проблемите си в съда. Не можеш да клъцнеш кабела на 60 000 абоната, за да се доказваш. Проблемът си е между двамата бивши съдружници и не искам да хабя нерви за нещо, което редовно си плащам. Вчера ме върнаха с 80-те години, да гледам телевизия със стайна антена. Случилото се говори за абсолютна неадекватност, за да не кажа нещо друго....
Най добре е да се абонираме за де що има интернет доставчици, че като спре единия, да си ползваме другия да го ***
Аз преминах от локален кабелен доставчик към БТК и не съм разочарован. Може би зависи от града, квартала. За 6 месеца е спирал само 1 път за малко, в една голяма буря.
Много бях ядосан и счупих кутията където са свързани кабелите с една брадва,след което отидох в пощата и сключих договор с другите бандити БТК,като връзката ставала чрез телефон,дали постъпих правилно не знам но тия пейзани са за трепане !!!
77 ми .... те първа ще видиш какво е скапан нет от булсат.... те и телевизията им скапана ама не ми стана ясно защо си помислиха, че нет могат да пускат...
samo s6d be xora,kakvo chakate,kade e zawtita za potrebitelia,tova samo v bg moje da stane,smo sada gi opravia.
Истината е една... от както стана Viv стана БОЗА.. Съпорта е много зле, услугата е много зле, обявените скорости не са реални почти никъде в БГ (70%). Е накрая 1-2години договер..... и ко прайм ?
Сега е време за един групов иск на абонатите за невъзможността да гледат телевизия и за морални щети.
АДСЛ-а е относително качествена услуга, но.. в други части на света. Българското му изпълнение от БТК е пълен майтап. Само един *** може да ползва АДСЛ в големите градове, където има десетки по-качествени алтернативи.
Имам приятели и от Пловдив и от Асеновград и ги подкрепям да си постигнат справедливите искания. Браво!
До 99 - БТК: 1. Не е най-евтин. 2. В "наситени" с Wi-Fi градски зони безплатния Wi-Fi рутер не става. 3. "Компетенцията" на онлайн поддръжката си заслужава кавичките - и това - за бизнес-клиенти! Компетенцията на техниците е отделна песен - там зависи от човека. А идиотията "демонстрация на Интернет" да е отделна услуга с допълнително заплащане едва ли има аналог в света! Цитирам: "-Как ще разбера, че е оправен проблема, ако не ми демонстрират? БТК-оп: -Те техниците ЩЕ СИ ЗНАЯТ, че е оправен!"??
Бойкотирайте всички, които опъват незаконно кабели по дървета и фасади, правят "прескоци" над улиците и ви дупчат прозорците. Това е НЕЗАКОННО! И е опасно, ако удари мълния. Има вече достатъчно нормални доставчици, които ви доставят интернет и телевизия безжично или по телефонната линия.
puskaite si net pri golemite kompanii da niama tintiri mintiri. hem po-kachestveno hem evtino
Разчистване на сметките по български