64

Анонимен

преди 13 години

Нали сме в пазарна икономика? Пазарът отсява ефективното от неефективното, а не държавата! Хайде, холан, стига с тия държавни регулаторил Не ги прилагате където трябва, ами откъдето има начин за корупция! Сега очаквайте -наддаване от фирмите за включване в схема. Безобразие.

63

VASIL

преди 13 години

BOI4O,BOI4O MI TE NI VARNA V 19 VEK BREEEEEEEEEE VSE BQHME VIDQLI NEKADARNO PRAVITELSTVO AMA KATO TUI E NQMALO-NQMA I DA IMA

62

Иван

преди 13 години

България не е само курорти!!!И откъде накъде тоя *** ще решава разписанието!Щом собственика е преценил че 10 човека са му достатъчно,нека вози хора.В противен случай фалира!И тва за намаляване на цените е пълна глупост!Пример:София-Елхово през Ямбол е 20лв.В същия автобус София-Ямбол е 17лв.А Ямбол-Елхово е 4.50 по междуградска линия.Къде е поевтиняването?Напротив,има поскъпване с 1.50,което е по-скъпо с 7.5%!Искрено се надявам Бойко да ги чете тия форуми и да озапти тоя мърляч!Искрено!!

61

Един Българин

преди 13 години

За такситата трябва да се вземат мерки, но защо трябва да се налагат ограничения на междуградските автобуси. Те ако не са на загуба (т.к. са частни) в една идеална икономика няма да се движат!!!

60

идиотка от тази дър

преди 13 години

Целта на това безумие,както и всички други е една-тормоз и оскотяване на хорат и затриване на народа ни.Старите хора и инвалидите по селата няма да могат да издържат на прекачвания и чакане по спирките.Така няма да ходят на лекар в града и много бързо държавата ще се отърве от тях.Безумие.

59

Пантелей Пътников

преди 13 години

58 - Вече го казах, но нека поразсъждаваме и по казуса с билетите.Той е може би по важен от всички други!!!!!!! Какво правим ако тръгвам примерно в 8 часа от Джебел за Каварна. Първо отивам в Кърджали или Хасково. Но там автобуса за Варна е в 14 часа...вися като бръснарски каши на автогарата...4-5 часа. Ами ако няма билет за днес...защото за Варна няма десет автобуса на ден...а един или два.......Същото упражнение ще трябва да го повторя макар и в по лека форма и във Варна. Идоитщина!!!!!!!!!!!!

58

A

преди 13 години

da tova se pravi zada moje turskite firmi kato IVKONI I BIOMET da spe4elqt dalgite linii,a tiq hora kadeto sa ot malkite gradove 6te se preka4vat zimata v stud i mraz za da stignat do naselenoto si mqsto,a ako sa i ot selata o6te po zle-tova si e 4ista korupciq ZAKONA,a prevozva4ite kato patuvat s po 10 4oveka vie li im pla6tate gorivoto te si pravqt smetkata,za6to ne priemete zakon avtobusa ot SOFIQ ZA BURGAS DA NE VLIZA NA AVTOGARATA V STARA ZAGORA I TAKA 6TE PATUVAT MESNITE FIRMI.

57

Пантелей Пътников

преди 13 години

До Анонимен 56....Точно за това иде реч друже.Тези съвсем ни взеха за ***. Говореха и обещаваха по-малко държавна намеса в бизнеса, а сега във всяка област слагат режими. Това е начина за хранене на Негово Величество Чиновника,а от там и обръчите от наши фирми, дали лептата си при изборите...и които ще има да дават и на следващите.Май обръчите на Доган са като пазарска сергия пред МОЛНо този път май се захванаха с неподходящи противници...тях както казах Сталин не ги оправи та Бойко ли..

56

Анонимен

преди 13 години

Контрол над превозите трябва да има по отношение на сигурността (изправни автобуси). Оттам нататък за какви квоти ми говори тоя? Трябвало за дадена дестинация да има еди колко си автобуса на ден! Нали се сещате, че квотите са за нашите обръчи от фирми. Що за простотия? Като има пътници, трябва да има и превоз.

55

Пантелей Пътников

преди 13 години

А на всичко отгоре, разни измислени вдетинени водещи задават въпроси по *** от тези които би задал първолак...Даже не се сетиха да попитат, добре де...трябва да сменя два или три автобуса...Ами ако на някоя от смените/не дай боже и на двете/ няма билети за днес???????? Колко дни трябва да пътувам примерно от Ивайловград до Варна...или София...или до Банкя...за да поздравя Вожда за умното решение????Да не би някой да има мераци да строи евтини хотелчета до автогарите??????Или да ги има вече??

54

Офф

преди 13 години

Аз не мога да разбера - в правилтелството някакви *** ли има, нас ли мислят за ***... абе има нещо тотално сбъркано. Не мога да си представя, че чета половината от новините - в смисъл, че някой въобще може да ражда подобни глупости. Не съм червен, но Станишката определено ги урочаса с онова негово "Здравейте, циркаджии"

53

Пантелей Пътников

преди 13 години

Явно доста пари играят за това решение...Тези новите вече напълно показаха лицето си...и то не е онова на Супермена вожд...а на най-обикновени корумпирани чиновници, които обслужват интересите на онези, които им дадоха парите за изборите.Но от последния чиновник в това министерство до Вожда трябва да знаеят една често повтаряна приказка в старата казарма: Сталин не можа да се оправи с шофьорите, та вие ли ще успеете?

52

Пантелей Пътников

преди 13 години

Да се чуди човек, да се смее ли, да плаче ли???? Всичките досегашни гафове на новите ни управници, бледнеят пред този бисер с автобусите.Не ми пука кои са на власт-червени, жълти, сини или сегашните пребоядисани червени...Пука ми да не ни правят на ***.Какво се е загрижило онова момченце сутринта по ТВ да ми се вайка, колко пътници пътуват в даден автобес.Какво го е грижа него...нали за това си има собственици на автобусите...те решават дали е рентабилна линията или не.

51

баничкар

преди 13 години

изплагиатства ми коментара за пиците и кифлите ама, хайде от мен да мине ;)

50

Анонимен

преди 13 години

Чудно ми е господин-министърът кога за последен път се е качвал на автобус.И кога за последно е ползвал обществен транспорт.нека отговори на тези два въроса публично.

49

Анонимен

преди 13 години

45 години комунистите се опитваха да заменят икономическата логика с някакво малоумно държавно планиране, видяхме до къде ни докараха! Сега неокомунистите от герб тръгват по същия път. Транспортът в България е в голямата си част частен, като изключим държавния мастодонт БДЖ. Схемите и линиите са се утвърждавали с години, на база на взаимната полза за пътници и превозвачи. Сега, някакви си набедени специалисти, чиято представа от транспорт започва и свършва с шофирането на собствената им кола, са тръгнали да се правят на по велики от икономическата логика и да променят схемата по някакви си свои *** критерии. Предполагам, целта е спасяването на лапачите от БДЖ, за да се избегнат бунтове на недоволни съкратени жепейци, но дали цената, която ще платим всички ние няма да е прекалено висока?! Дали няма да настъпи такъв хаос, пред който комунистическите недомислия на байтошовите "специалисти" ще ни се струват като земен рай?!

48

Nushka

преди 13 години

tija ot Gerb shte oserat vsichko do koeto se dokaosnat.kakvoi liinteresi se krijat zad tova reshenie se pitam. vsichko se e utvurdilo s vremeto a te shte go promenjat.Koleloto veche e otkrito zashto se pravi tova? Njakoi ima interes za smetka na horata. Ega ti greshkata che glasuvah za Gerb, golema greshka!!!I kakvi slagat na mestoto na starite..po-dobre da si beha starite. Pone se beha nkrali a sega tia shte kradnat. razocharovan sum mnogo!!!Glasuvaite pak za Gerb da vise stujni.

47

Анонимен

преди 13 години

Между предния министър /крадец/ и сегашния /некадърник/ избирам предишния!

46

Анонимен

преди 13 години

това е все едно да ми кажат: "Ти, понеже си от село, няма да продаваш пици, а ще продаваш кифли. Пиците ще ги продават колегите от града" Ами то ако пиците ми не вървят, аз сам ще реша дали да ги произвеждам или да ги спра. Защо министърът трябва да ми нарежда?

45

Анонимен

преди 13 години

Не е нормално по едно направление да се движат 10 автобуса с 10 пътници. Това създава и предпоставка за пътни инциденти., коментира Александър Цветков. Тоя пък кой го е сложил в министерството!?