И другите ще последват Германия. Джендърията има цена и в момента явно сметките почват да идват.
Ще ни принудят да купуваме ненужните им глупости и готово! Като има безгръбначни по нашите ширини ще се оправят някак си.
"Едни капитали от Германия инвестирани в Китай ще отидат на кино, защото няма да има потребление. Какво тук не е ясно?". Това ми харесА.
Всяка жна в Европа трябва да има по 3-4 деца и това трябва да се дотира по това колко е грамотна майката, работата настрана понеже майката трябва да е млада и няма кога да е работила, но щом има 3-4 бебета трябва да има някакви приилегии за да има стимул да ражда.
Сега е моментът България да увеличи покупката на немски стоки и да спаси така немската икономика.
Да САЩ има ехнологии, но не може да предложи суровинитена РФ, а това е ключово за да имаш развита промишлрнодт, одерн това германките не раджат, а без бебета няма бъдещо потребление.
Да очакваш от някого на когото постоянно удряш шамари да си купува сладолед от теб е меко казано неуместно.
Едни капитали от Германия инвестирани в Китай ще отидат на кино, защото няма да има потребление. Какво тук не е ясно?
Никой не им е длъжен на германците да им купува тъпотиите произведени в Китай и преопаковани в Германия.
Сега фирмите в България също по трудния начин ще разберат, че само с викове "НАТО/ЕС ура!" икономика не се прави.
Няма страшно, сега великата икономика на Дания като се напъне, ще поръча толкова много в Германия, че икономиката там ще цъфне като априлски зюмбюл.
Германия сега ще научи по трудния начин какво става, когато руският мечок не желае нито да продаде нещо на, нито да купи нещо от Германия.
През март 2025 спадовете в Германия през септември 2024 ще ви изглеждат като песен на славейчета.
Поръчките в Германия сега едвам започват да спадат. Следващите две години само спадове ще има за Германия. Хората в другите страни не желаят да ползват неща произведени в Германия. Същото важи и за Китай.
Китайците няма кой даа ги стигне далеч пред САЩ по производство и употреба на електрически автомобили.
Промишлените поръчки в Германия са се свили повече от очакваното