Тодор Живков направи естакадата.Терзиев 4 месеца не може да забърка няколко колички бетон и да оправи проблема.
До Бонго Бонго Скъпи Бонго, разбрахме колко високо е качеството на строителството в страната, в която все още доста мивки имат отделни кранове за топла и студена вода, да не говорим за оловните тръби по външните стени на старите редови къщи. Неясно остава само едно - защо в страна с толкова висок стандарт нивото на психиатричната помощ е толкова ниско.... Съчувствам ти, Бонго!...
НОВО СТРОИТЕЛСТВО на кооперацията.Няма два пласта със син 15 ММ гипсокартон и вата 100 ММ и чуваш съседите като включат телевизора или пръйдят в банята. Там да е с един син и един зелен 15 ММ картон...не...абсурд...Таваните.....малиииииии.......никъде не видях тук вата по таваните....нищо...И като кажеш искам така , както си го видял хубаво здраво , казват тук тъй не се прави...въпреки че ти ще си платиш.....Индии иииихаааа. Ха ха ха
Всички бойлери малиии ква система ужас променя думите..Под мивките няма сифони, а тръба директна към канализационната тръба.Всички тръби зазидани вътре, като стане беля се къртят бетони отдолу до горе 14 етажа и после няма да я измажат а само на места с пръстени от мазилка...жалко, че немога да ви пратя снимки.Няма огнеупорни пръстени между етажите, няма нищо Няма изградена противопожарна система за всички дупки Ел и тръби нищо...много са.....
"Ще бъде изградено скеле" Не опорна структура, а скеле??!!!! Няма у да чета статията. Авторът е зле с терминологията , но той човека я е взел терминологията от работещите, а те му надрънкали нещо. Такова безхаберие от бг строители, такива пародии, че незнам откъде да почна.Монтирали ел.контакт малко над крана на мивката.На запад е 1 м далеч от мивката минимум.Сложили бойлерите в банята.....??????? Ако гръмне ... разбирате...На запад всички билети си имат имат отделни помещения и защитени,
Когато нещо няма никаква поддръжка повече от 15 години е естествено да стане за основен ремонт преждевременно
Това е проектантска грешка, опора на моста с малко покритие на арматурата да бъде закопана в калта и влагата продължително време.
Беше дошъл един бг строител от България в Англия, той 20 години е бил строител знае всичко, туп на вторият ден го изгониха и търси само при бг да работи и да му казват , кое как трябва да се направи и уж майстор , вземаше пари за общак. Ей това сте.
Три месеца един болт не завиха в този мост,сега тъкмо народа започна да се връща в София от родните си места и ремонта започва...... очаквайте сериозни тапи !!! Според мен ремонт никога не е започвал за да приключва скоро, но щом така викат от общината така да е:)))
До Бонго Бонго наистина си Бонго, та дрънкаш! Иде реч не за скеле, върху което се качват строители за извършване на някаква дейност / ремонтните дейности по петата на опотрата са на Кота 0, никакво скеле не е нужно/, в статията се говори за ПОДПОРНО скеле, което ще гарантира устойчивостта на натоварващата конструкция за тия дни, в които опората ще бъде ремонтирана.
Много много сте назад в България с безопасността на работа по строежите. Контролните органи се активират само когато някой падне от скелето, а на запад, няма кой да те пусне да работиш необезопасен.активирвал съм служби за безопасност и съм изисквал всичко по конец да се до направи, за да няма риск за работещите. Тука трябва да правите курбан преди да се качите. Много съм възмутен.Нито органи нито никой не го е грижа за обикновения работник, че може да не се върне вкъщи, ако е щастлив ще иде в
....ако началото на един ремонт, който в нормална държава отнема около седмица за експертиза и строителна дейност, са нужни цели 3+месеца - какво му е спешното на ремонта? Даваме ли си сметка каква олелия вдигнаха неможачите около ДСУшко за нещо, което се оправя с намигане? А тия могат да го проточат и половин година, при това перманентно хвалещи се с качество и бързина на изпълнение? Какво правиха цели три месеца от май, та до септември, защо чак сега се заемат с неотложното?
Скелетата в България са пълна пародия на безопасност. По закон в Англия, трябва да има минимум 4 бордни дъски с клампи и отстрани други бордни дъски да пазят да не падне инструмент или материал. Прихванати в сградата на всеки метър и двайсет с мрежи . Вижте дори калпавата структура в България, много се възмущавам като видя хората в колко опасни условия работят в България.Всички в Англия без задължителни карти с проведен тест за строителството, немогат да стъпят, освен по къщите за някой бг да
абе какво му следите на моста след като е затворен вече 3-4 месеца? да не се разруши бетона от 2-3 дни дъжд?
На моста на бул. “България” ще бъде изградено скеле