15

Отговор :

преди 2 седмици

Няма кой да бута влака... :)

14

115

преди 3 седмици

БуневЯ кажи колко взема заплата, един човек който отговаря за сигурността на движение на влака, демек машинист, ревизор, и колко взема такъв който не отговаря пряко за това нещо?

13

Анонимен

преди 3 седмици

До 13 Ако има частен превозвач на пътници и пътниците ще избягат при него. Никой уважаващ себе си човек няма да се качи в сегашното БДЖ. Като изключим пътуващите до/от раб. си места, които могат и прави да пътуват в коридора, без да сядат във вагон, без да ползват тоалетна.

12

Пловдив

преди 3 седмици

Господин пимк е проблема от както взе да заграбва БДЖ започнаха саботажи палежи закъснение смърт и така нататък .

11

Анонимен

преди 3 седмици

До 8 Може и 20 други фирми да има, но Пътнически превози е само едно държавно предприятие. Кой друг извършва пътнически превози?

10

До 8

преди 3 седмици

Как така няма друга фирма?Още 17 превозвача има,същите като БДЖ,но са частни.Спред теб там какви хора работят?Лекари ли?Много от добрите железопътни работници се изнесоха при частниците,щото дават пари.В БДЖ "работят" само хрантутници те.На 20 депа в България нямало кой да работи?БДЖ Пътнически превози и 200 локомотива да имат на 20 депа излизат по 10 машини на депо.Ако не могат да поддържат 10 машини едно цяло депо по-добре реално да ги закрият.БДЖ е свърталище на негодници и безделници.

9

Анонимен

преди 3 седмици

До Анонимен 5 Те са си за приватизиране и по- точно за закриване, и да навлиза друг превозвач със свой оперативен състав, сегашните хора изобщо да не ги взема на работа. Те са се доказали като н е ка д ър ни.

8

Анонимен

преди 3 седмици

Разбира се, омаловажават се проблемите. Бутането на влак не е било кой знае какъв проблем, закъсненията били заради ремонтите, нищо, че закъсненията не са от сега и преди имаше закъснения. За ремонт хора нямало, заплатите били ниски, ама то хората са ви толкова кадърни, щото са хора на някого. Добрите специалисти няма къде другаде да работят, освен в БДЖ, друга фирма няма. Просто не подготвяте хора, не ставате всичките в БДЖ, това ви е проблемът.

7

Анонимен

преди 3 седмици

Направете проверка на продажбата на вагони и локомотиви след 2003 година и ще видите защо е в това състояние железницата.

6

Анонимен

преди 3 седмици

Докато има такива хрантутници и некадърници като Бунев вече 50 години, БДЖ то никога няма да просперира.

5

Анонимен

преди 3 седмици

Опитват се да направят всичко възможно да ги приватизират.

4

мързел, накедърност,

преди 3 седмици

немърливост, нехайство, лапане под форма на общ поръчки, плитко мислене, незаинтересованост за пътниците, и много други, и тиквата е виновен с неговите предсрочни избори временни министри се сменят като салфетки: Какви са причините за закъснения на влакове?

3

Така ще е

преди 3 седмици

Работниците които поддържат подвижният състав получават мизерни заплати. Резервни части няма. Винаги се бърза да се извадят локомотиви и вагони да пътуват защото трябва да се извозят пътниците. Ръководителите си получават добри заплати, но за хърбите няма пари.

2

Анонимен

преди 3 седмици

Поддръжка на Локомотив и Вагони и съоръжения би следвало да бъде добре платена работа. Това си е до вътрешна организация!

1

Анонимен

преди 3 седмици

Поддръжка на Локомотив и Вагони и съоръжения би следвало да бъде добре платена работа. Тва си е до вътрешна организация!