Снимка: БГНЕС

Гвоздейков имаше голямо желание, искаше да остави след себе си нещо, но не беше наясно, че не стават много бързо нещата, особено в система като железниците. Това не е нещо, което може да го промениш от днес за утре. Железницата иска последователна политика. Този заяви за БНР Петър Бунев, председател на Синдиката на железничарите в България към КНСБ.

"Когато трябваше да се бута влакът - и друг път се е случвало. Това е не толкова авария, лошо стечение.То му трябва да се бутне един метър и влакът тръгва. Но за другото – пожарът, притесненията са основателни", каза още Бунев относно зачестилите инциденти и проблемни ситуации в БДЖ.

По думите му, машините са от по-старите, модернизирани, минал е ремонт.

"Случват се тези неща. Извънредният труд не е причина за запалването на локомотива, няма пряка връзка. Едно от звената, които куцат, е поддръжката – и на локомотивите, и на вагоните. Там е най-ниското заплащане. Хора не можем да привлечем и вие ясно каква квалификация ще притежават тези хора", подчерта той относно поредния запалил се локомотив и стотиците свободни работни места в системата. Една от причините за закъсняващите влакове са недовършените ремонти", добави още Бунев.

Според Бунев, никога няма да дойде конкуренция, докато инфраструктурата е в това състояние.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase