64

Айде бе

преди 3 седмици

Акция , организирана от тези дето искат да приватизират БДЖ пътнически превози , добре отразена от винаги готовите на подкуп и сензация журналисти ! Нека са ви честити новите частни влакове ,..... само че те няма да спрат до тука ! След като се наместят в пътническите ЖПпревози , тяхното лоби ще ревне за увеличаване на пътните такси и застраховки на автомобилите , за да може да ви е скъпо по магистралите , и да с качвате на влаковете им !

63

Анонимен

преди 3 седмици

А линията Пловдив - Свиленград е съвсем нова и позволява развиването на 200 км в час. Ако си внесем жепейци защото нашите са слабо умни..

62

Анонимен

преди 3 седмици

Проводникът е бил малко по-далеч от релсите или пантографът не се е разгънал достатъчно. На равно, съпротивлението на въртенето на стоманените колела по стоманените релси е много малко. Почти Движение на идеално твърдо тяло. Закон на Нютон. В идеалния случай равномерно праволинейно движение продължава вечно, докато не се употреби сила. Минимално продължително усилие може да премести локомотива. Ако са имали щанга или лост е можело и без помощ от пътниците!

61

До 58

преди 3 седмици

Виждам, че адвокатчетата на пропадналото БДЖ сте се включили и пак отричате провала си. Цяла Бг наблюдава пропадането. Само вие по стар съветски подход отричате провала и редите пропагандата- нови германски вагончета с климатик, екскурзийки с ретро влакчета, екскурзийки с рисунки...

60

Анонимен

преди 3 седмици

Според набеденият за политически анализатор Жоро Тръбата адашът му Гвоздейков бил голям професионалист. И той като Калин-ката трябвало да остане министър.

59

Анонимен

преди 3 седмици

Хем си плащат, хем бутат! За последно съм пътувал с влак през 2008 г. Чакам в Пловдив влак за София, идващ от Бургас. Закъсня с 30 мин. Като тръгвахме питам кондуктора - в колко часа ще стигнем? Отговорът бе - Га стигнем! Гледам сега ,че има прогрес от 30 минути закъсненията са по 5 -6 часа. Така трябва, да се научат хората на търпение, за къде да бързат?

58

Анонимен

преди 3 седмици

Бутат, защото министърът на БДЖ е пълен некадърник! Затова те го бутат. То в момента май хората бутат държавата да върви, ама тя е тежко закъсала. Вместо да бутат могат просто да изхвърлят ромските си барони и да заживеят мирно и щастливо, ама ромската тръпка в България явно не е отминала.

57

Анонимен

преди 3 седмици

Аз предлагам все пак подобни ситуации да се описват от хора дето имат понятие от тия неща. Читателя приема информацията 1:1 и гради картината в представите си, т.е, няколко вагона, машината и напрягащите мускули пътници. Един локомотив тежи над 80 тона, един вагон около 40 т. Между комп. от машина и няколко вагона и мотриса има голяма разлика. Снимките нищо не показват, на няколко места са различни. Това Дани е писателка, не железничар. На равен терен това е възможно.

56

прасчочо

преди 3 седмици

до 54: защо отстъпка. Това е бил маршрут с допълнително забавление, осигурено за пътниците и те са се възползвали. Дори би трябвало да има частичсно увеличение на билетите за този превоз.

55

Virtuozzo

преди 3 седмици

колко евроатлантическо !

54

Анонимен

преди 3 седмици

БДЖ ..... Поне направли ли са им отстъпка от билетите

53

Анонимен

преди 3 седмици

Без Дел Нико седяла и снимала, докато мъжете бутали влака. Иначе ако я питаш - тя е равна с мъжете. Да се смееш ли, да плачеш ли?

52

Анонимен

преди 3 седмици

Добре че е влак, а не космическа ракета. Трябваше да я бутат до Луната. Добре че нямаме такива.

51

Анонимен

преди 3 седмици

Ако беше частна фирма можеше да я бойкотирате и да фалира. Но не можете! Защото не е частна и ще правят каквото си искат! ХАХАХАХАХАХАХАХА!

50

Анонимен

преди 3 седмици

Сговорна дружина, влак повдига!

49

Анонимен

преди 3 седмици

Българите са чукчите на ЕС

48

Анонимен

преди 3 седмици

Приватизация за опазване на БДЖ.

47

Анонимен

преди 3 седмици

Чакаме и коментарите от BBC, CNN...THE WALL STREET JORNAL

46

Анонимен

преди 3 седмици

В БДЖ работят повече хора от колкото армия имаме. И те не заплати от данъците ни. За това не може да бъде закрито. Защото който го направи се лишава от десетки хиляди гласове гарантирано, което в момента при тази избирателна активност е много! А държавните служители по принцип си гласуват по-редовно. Плащайте данъци балъци! Не ви ли прави впечатление, че нито една партия не е за смъкване не данъци и държавни разходи. Всички искат държавния сектор само да расте.

45

Хавиер Милей

преди 3 седмици

Май ще трябва да дойда от Аржентина да ви дам няколко съвета, как се оправя този проблем, че България започва да заприличва на Венецуела.