15

@@@

преди 1 месец

Тоест, за да оцелееш в родината, трябва да изкараш и книжка за рали?.За слалом трябва ли в градски условия да имаме също?

14

оакана система

преди 1 месец

Основна вина за зачестилите произшествия имат курсовете за водачи с инструктори и техники на шофиране от миналия век, които бълват туткави и неадекватни шофьори, които докато се учат се влачат по улиците, а след това с тези умения и навици, в комбинация с мощните си и бързи автомобили се оказват тотално неподготвени за динамичното съвременно движение и екстремните ситуации.

13

Селянин

преди 1 месец

До ГражданинЗа Буци да. Ама виж тези преди него и след него. Провери кой път кога е пуснат в експлоатация. При кой е строен. Да не се окаже, че при Костов и Станишев са най-скапаните участъци. Не случайно прецакаха концесията на Тракия с португалската фирма.

12

Анонимен

преди 1 месец

Няма ефективен контрол. Няма ефективен механизъм за събиране на глобите. Масово условни присъди за убийци на пътя. Никакъв контрол на техническото състояние на автомобилите. Уволниха шефа на ДАИ, че предприе първи стъпки за изхвърляне на таралясниците от пътя. Онзи по НОВА. Ама полицайте се крият в храстите. Вчера, ама влизаш в приложение и знаеш къде са камерите. Последно какво искаш? Ама що фаровете светят при 30-40 градуса. Защото е единствения начин да го видиш когато слънцето ти блести!!!!

11

д-р Радев

преди 1 месец

Рали състезателят Васил Жеков??? В какво рали е карал? Има ли някакви малко по-значими постижения, пък дори и на местно ниво? Васил има училище за спортно каране на коли и това си е лека реклама.

10

Гражданин

преди 1 месец

В България няма аутобани. Има скоростен двулентов път, но дясната лента е безобразно разбита, като резултат от тежките злоупотреби при строежа е опасна за движение. Така остава само лявата, в нея се кара бързо и бавно. По този начин корупцията убива, жертва може да бъде всеки. Мис Бикини, къщи и бутици в Барселона, нощни шкафчета с пачки, сакове с кеш, санкционирани по Магнитски...там са парите за магистралата.

9

VD

преди 1 месец

Симпатяги сте вие - да живеем в една утопия - тези с множество глоби са хванали да не казвам кой и къде и синове на главно-поставени лица и не могат и да ги пипнат. Както имаме примери със смъртта по пътищата (Милен Цветков), както имаме пример и с наряното с макетен нож момиче - оня *** нищо не му направиха пак, а трябва да има смъртно наказание!!!

8

Анонимен

преди 1 месец

Курса за правоуправление трябва да включва високи скорости. Ако не реално, то на тренажор или поне теоретично. Новите шофьори нямат идея как се държи кола или мотоциклет при по-високи скорости, защото в курса се кара с 30км в час.

7

test test

преди 1 месец

До 3: тези коли са правени за немските пътища където няма ограничение... Не мога да разбера защо ги карате на българските пътища

6

Пенсионер

преди 1 месец

И къде са тези обособени за това места ? Ние нямаме писта за формула едно.Предлагам да се показват задължително смъртни катастрофи с причините за тях при обучението на шофьори.Може да няма никакъв ефект , както от картинките по кутията цигари , но нека да ги има. Знае ли човек ?

5

Край

преди 1 месец

При катастрофа която причинява задръстване, виновния трябва да се наказва с глоба в 100 пъти по- голям размер. Освен огънатите тенекии тези хора губят времето на хиляди хора висящи в задръстването. Понякога с часове.

4

кУрти

преди 1 месец

по-*** "статия" не бЕх чел скоро.

3

Зозо

преди 1 месец

Едно време съм изпъвал една Алфа 146 на магистралата. Разви 195 км. на газ :))))))))))))))))))))))) Не знам дали верно показва? И й гръмна водната помпа в София в Дружба :))))))))))))))) Не беше моя :)))))))))))))))))))

2

Анонимен

преди 1 месец

Не е ясно защо след като 240 км/ч били "смърт" автомобилопроизводителите ги правят възможни. Или това е невярно твърдение или автомобилопроизводителите убиват съзнателно хора. Защо ограничителя на скоростта не е например настроен на 120 км/ч за всички автомобили?

1

Анонимен

преди 1 месец

Еми как да реагират на амфети и бело бе лелшшпер